פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מספר 24098 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 23.10 קיבלה חברת הביטוח שלי צ'ק על סך 808 ש"ח. התאריך שכתוב על הצ'ק היה 30.9. בתביעתי ביקשתי פיצוי על עוגמת נפש, על שיחות הטלפון הרבות שנאלצתי לנהל, ועל היחס המשפיל שקיבלתי מחברת אוויס, ומעורכת הדין שייצגה אותם, שירלי להב.

אבקש פיצוי בסך 500 ש"ח עבור הנ"ל.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה