פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מלקוח- יום השכרה נוסף+גביה מיותרת על שריטה בחלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.4.09 יצרתי קשר עם חברת אויס להשכרת רכב בחול. התאריך יום שישי השעה ממש קרובה לשעה אחת בצהריים כשהמוקד נסגר בשעה אחת. ענתה לי בחורה נחמדה שנתנה לי שירות אדיב למרות שהתקשתה קצת בעניין תאריכים כשביקשתי לקבל את הרכב בשעה חצות ושלושים. לאחר כמה ערעורים היא בחרה לי את התאריכים 11-15 כשבפועל זמן הלקיחה של הרכב היה אמור היה להיות 12. בשיחת הטלפון הנציגה אמרה שהרכב יהיה מה 12 לחודש ולא תיהיה שום בעיה. שמחתי שהדברים הסתדרו וביקשתי לדעת עם מי ניתן ליצור קשר במידה ויהיה מעונין בביטול או שינו תאריך כי המוקד שבכל מקום רשום שהוא זמין תמיד .. נסגר בשישי בצהריים עד יום ראשון בבוקר. הנציגה לא היססה לרגע ואמרה שכל בעיה ניתן לפנות לסניף נתב"ג הפועל 24 שעות ביממה. לאחר כ 20 דקות שקיבלתי את המייל מהנציגה המאשר את פירטי ההזמנה יצרתי קשר עם סניף נתבג כדי לשנות את ההזמנה לתאריך הנכון 12 לחודש כדי לא ליצור בעיה ש"לא הגיעה הלקוח " ונאמר לי כי החזר כספי יהיה דרך המוקד כשייפתח.בתאריך ה 16כשחזרתי מחופשתי יצרתי קשר עם המוקד כדי לקבל החזר כספי על היום המיותר שנרשם בהזמנתי. נאמר כי זמן הטיפול הוא 3 שבועות (למרות שכל מה שצריך לעשות הוא לבדוק במחשב את הסכום ששילמתי לעומת זמן ההשכרה) לאחר 3 שבועות קיבלתי תשובה כי לא נרכש שובר לחמישה ימים אלא ל4 ימים בלבד. עד היום 30.5 לאחר אין ספור שיחות עם המוקד ואין ספור הבטחות מצידם כי מנהל ייצור איתי קשר אין כל תזוזה או נסיון לעזור ללקוח שהטעות נעשתה ע"י הנציגים שלהם. בחלק מהפניות אליהם נאמר לי כי עלי לכתוב מכתב וזה לאחר כמעט 4 שבועות של שיחות איתם או בחלקם נאמר לי כי זאת אשמתי כי הנ"ל לא מפנים לסניף נתב"ג.באותו עניין יש גם תלונה נוספת שקרתה לי ואפרט בזמן אחר. אנא עזרתכם בעזרה בנושא או פרסום הדבר בכדי לעורר תגובה מצד גורמים בחברת אויס כדי לטפל גם בלקוחות שנפגעו מן השירות הלקוי שלהם.
כספי סוג הנזק :
התערבות מנהל לבירור המקרה ושמיעת הלקוח פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה