פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לבקש את עזרתכם אני נואשת...

אני מצרפת מכתב תלונה שנשלח לחברת אוויס לפני כחודשיים, וטרם קיבלתי תגובה כלשהי בתאריך -1/5/11 היתה פגישה ומאז התקשרנו למעלה מ-10 פעמיים לסניף בו רכשתי את הרכב,מנהל אוויס הרצליה ,מזכירת המנכ"ל , שירות לקוחות ,יגאל ממכירות וכל פעם אומרים לי להמתין זה בטיפול יחזרו אליי מחר עם תשובה.
אני הייתי מצפה מחברה רצינית כזו לייחס שונה,שיגיבו למכתבי תלונה, שילמתי הרבה כסף ובסך הכל רציתי
לקבל מכונית תקינה ולצאת מרוצה. ולא לבלות עשרות ימים במוסכים ושהתקלה תשאר נגרמה לי עוגמת נפש.
אני אשמח עם תוכלו לעזור לי .

בברכה

מירי מתוקי

050-2992566

נ.ב. יש לנו גם את המכתב שנשלח לפני יותר מחודשיים
עוגמת נפש סוג הנזק :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה