פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"טעות" של נציגה< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מוואלה שופס מחשב נייד ללא שום תוספות. לאחר הרכישה vתקשרה אליי נציגה לאמת את ההזמנה. אמרתי לה שאני מעוניין להוסיף הרחבת אחריות בתוספת של 199 ש"ח כי שכחתי להוסיף זאת במהלך ההזמנה. היא אמרה לי שאין שום בעיה ושהיא מוסיפה עוד שנה של אחריות. קיבלתי את המחשב ללא הרחבת אחריות אבל עם ערכת מצלמת אינטרנט שלא הזמנתי ושאין לי בה שום צורך. מדוע שארצה להזמין מצלמת אינטרנט במחיר מופקע, ועוד כשיש לי מצלמת אינטרנט מובנית במחשב הנייד שזה הרגע הזמנתי?! הרגשתי היא כי מהלך זה של הנציגה היה מכוון ואין זה משום טעות הקלדה. חזרתי באוזניה מספר פעמים שאני מעוניין בהרחבת אחריות, ווידאתי איתה את המחיר שאני אמור לשלם ואת המוצר שעליי לקבל. התקשרתי לוואלה שופס כדי לתקן את העוול. היה עליי להתקשר מספר פעמים ולבזבז זמן אויר יקר בפלאפון שכמובן אני לא אקבל עליו החזר. כמו כן אני צריך לגשת לדואר ולשלוח לספק את המוצר בדואר רשום, דבר שעולה כסף וחשוב מכך- זמן. הם הבטיחו להחזיר לי את עלות השליחה אבל כמובן שאני צריך להתקשר אליהם אחרי שאני שולח- והרי זה יעלה לי יותר מה- 8 שקלים שהם אמרו שיזכו אותי.זוהי הפעם הראשונה שאני מזמין מוואלה שופס ואני חייב לומר שלא נהנתי מהשירות. מהמחשב, עם זאת, אני נהנה הרבה יותר.

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה