|
|
|
|
|
|
אי הענות לעשרות פניות |
נושא התלונה: |
שיף צחי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביצעתי שתי רכישות באתר - האחת של דיסק קשיח והשניה של מכשיר טלפון. בשני המקרים שלא היו סמוכים אחד לשני נדרשתי ליצור קשר עם וואללה שופס. בשני המקרים שלחתי עשרות מיילים, פקסים ושיחות טלפון אך איש לא חזר אלי לבירור הבעיה. בחלק מהמקרים כלל לא היה מענה לטלפון (בשעות העבודה כמובן). בחלק מהמקרים מכשיר הפקס לא ענה. האי-מיילים זכו לתגובה אוטומטית ותו לא. בתחום של רכישות באינטרנט אין לי ספק ששירות הלקוחות של החברה הוא הגרוע בישראל.
|
קים אלמנט כספי אם כי זניח |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|