|
|
|
|
|
|
איחור באספקת מוצר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מסך מחשב Samsung T220
ההזמנה בוצעה ב- 10 לאוקטובר ומועד האספקה: 14 ימי עבודה. לצערי המוצר טרם הגיע ושיחות טלפון חוזרות ונשנות (והמתנה ארוכה למענה...) סיפקו תשובות מתחמקות כגון קצרי תקשורת וכיו"ב. לצערי זו דוגמא להתנהלות בלתי ראויה במסגרתה הלקוח נאלץ לנדוד בין וואלה שופם לספק(קבוצת חיון) וכמובן- כרטיס האשראי כבר חוייב. יעילות גבייה מדהימה מול שרות לקוחות מאכזב. וואלה שופם הפסידה עוד לקוח...
|
פיצוי כספי ואספקת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|