פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה מהמחיר שנסגר עם נציג המכירות בעת קניית מוצר דרך הטלפון. נושא התלונה:
רביאל דובי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אריה שנקר 11 הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה19/10 התקשר אלי נציג מכירות מאתר וואלה שופס לאחר שניסיתי לרכוש מוצר במכירה אישית באינטרנט ונכשלתי.
הנציג הציע לי לרכוש טלויזיה LCD 32 Haier דגם: L32R1 במחיר 2790 ש"ח + 99 ש"ח עבור מתקן קיר והתקנה על הקיר(במידה ואהיה מעוניין).
סה"כ כל העיסקה אמורה להיות 2889 ש"ח (הובלה והתקנה הינה ללא תשלום).
לאחר שהסכמתי ונתתי לו את פרטי כרטיס האשראי, נשלח לי דוא"ל עם פרטי הרכישה ולהפתעתי גיליתי שהחיוב לתשלום הינו 2989 ש"ח במקום 2889 ש"ח( מס' הזמנה 1510099).
בו במקום שלחתי אימייל לשירות הלקוחות בבקשה לתקן את המחיר או לבטל את העיסקה באופן מיידי (מס' מכירה 2519723).
התשובה שקיבלתי מס' דקות לאחר מכן הייתה כי הנושא הועבר לטיפול ונציג שירות לקוחות יחזור אלי תוך יום-יומיים.
בתאריך 22/10 מיד לאחר החג, שלחתי אימייל נוסף לתזכורת ושוב קיבלתי את אותה הודעה שיחזרו אלי.
בבדיקה שערכתי עם חברת כרטיסי האשראי (ויזה) התברר כי הסכום המלא (2989 ש"ח) כבר ירד וזאת מבלי שאף נציג שלהם טרח לחזור אלי להסדיר את הסוגיה.
כמו כן, אף אחד לא יצר עימי קשר באשר לאספרת המוצר.
ב24/10 שוב שלחתי אימייל ושוב קיבלתי את אותה הודעה שהנושא בטיפול.
כל ניסיונותי להשיג אותם בטלפון הרשום באתר, עלו בתוהו, אומנם ענתה מזכירה אלקטרונית אך מס' שניות לאחר מכן,השיחה נותקה.
כנ"ל גם בתאריכים ה-27,26 ו28 לאוקטובר.
כשהבנתי שאין עם מי לדבר וחבל על הזמן והעצבים, התקשרתי לספק המוצר "ניופאן" וביקשתי לברר מדוע אף אחד לא יצר עימי קשר לאספקת המוצר שהרי בוואלה הבטיחו אספקה עד 5 ימי עסקים,התשובה בניופאן הייתה שאף אחד מוואלה לא העביר להם את מס' ההזמנה, כמו כן הם הבטיחו לבדוק את זה ולחזור אלי.
מס' שעות לאחר מכן, קיבלתי טלפון מניופאן לתיאום מועד אספקה,כששאלתי את אותה נציגה כיצד ניתן להשיג מישהו בוואלה, היא אמרה שאין לה מושג כיוון שניופאן מקבלת אינפורמציה דרך דוא"ל.
בסופו של דבר, לאחר לחץ על הנציגה,תואמה לי אספקה ביום שלמחרת ה29/10.
לציין כי נאלצתי לחכות עוד מס' ימים עד להגעת מתקין המכשיר על הקיר.
מיותר לציין כי עד רגע זה אף אחד מוואלה לא חזר אלי.
בימים אלו, אני שוקל בכובד ראש האם לפנות לבית משפט לתביעות קטנות בנושא.
דובי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה