פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר שנקנה וכן אי מענה לפניות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
. המוצר שאמור היה להגיע עד ל- 23.11.08 על פי התחייבות החברה (בהזמנה כפי שהחברה קבעה) טרם הגיע.
2. פניות לחברה שנרשמו בנושא לפני שבוע ב- 25.11.08 וב- 28.11.08 וגם מאתמול טרם נענו או קיבלו התייחסות (על פי אמנת השירות של החברה הייתי אמור לקבל תשובה עוד בשבוע שעבר) .

+ עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המוצר במהירות האפשרית או קבלת התשלום ששולם חזרה במלואו כולל דמי טיפול ומשלוח פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הוצעה ללקוח החלפת הפלסטיקה של המוצר ללא עלות והגיע סוכן עד לביתו לצורך פעולה זו.
לבסוף הלקוח קיבל פיצוי כספי של 400 ש"ח.
מעבר לכך, .הלקוח מטופל מול נותני השירות במסגרת האחריות
תגובה:
הלקוח מטופל מול נותני השירות במסגרת האחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה