פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר של "שרות הלקוחות" ואיחור במועד האספקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/11/2008 הזמנתי מכשיר DVD (הזמנה מספר 1530085)
תאריך אספקה מחושב על פי התנאים שצויינו בהזמנה:
4 לדצמבר 2008
המוצר יישלח אליך בתוך 14 ימי עסקים
(ימי עסקים - לא כולל ימי שישי, שבת וחגים).

תאריך אספקה בפועל: 14 לדצמבר 2008 8:00 AM

אינטראקציות עם המרכז שרות:
אימייל, 26 לנובמבר: בקשה לתאריך אספקה
עד היום לא התקבלה תשובה.
טלפון למרכז שרות 7 לדצמבר: איילה הבטיחה שמחסנאי ייצור קשר לגבי תאריך אספקה.
לא התקבל טלפון מאף נציג.
טלפון למרכז שרות 9 לדצמבר בוקר: אתי הבטיחה שיחזרו אלי עד סוף היום (17:00).
עד השעה 16:45 לא פנה אלי אף נציג.
טלפון למרכז שרות 9 לדצמבר ערב: עינב הבטיחה שיחזור אלי מנהל תורן ביום רביעי בבוקר.
לא חזר אלי אף מנהל.
טלפון למרכז שרות 10 לדצמבר 12:15: שלי הבטיחה שתוך חצי שעה יחזור אלי מנהל.
טלפון למרכז שרות 10 לדצמבר 14:45: איילה מבטיחה ששגב מנהל בשרות יחזור אלי מייד.
טלפון ממרכז השרות 10 לדצמבר 14:50: שגב מבטיח אספקה עד יום שישי ה 12 לדצמבר 2008
כמו כן מבטיח להתקשר ולוודא שהמוצר סופק בזמן ושיעדכן אותי על הפיצוי שינתן בגין האיחור ועוגמת הנפש.
טלפון מהשליח 14 לדצמבר 8:00: הגיע לבניין אמדוקס (במקום לנייס) ולא התקשר לתאם מראש כדי לוודא שאני נמצא.
טלפון למרכז השרות 12:00: ביקשתי ממורן לדבר עם שגב אך הוא לא נמצא במשמרת.
היא הבטיחה שהוא יחזור אלי.
אחה"צ שגב סוף סוף חזר אלי (מסתבר שהוא כם היה במשמרת באותו יום).
כמובן שלא היה לו מושג על האיחור באספקה והוא התחייב לחזור אלי לגבי ולפצות אותי בהתאם.
מאז ועד היום שגב לא התקשר ואימיילים ששלחתי למרכז השרות נענו במייל אוטומטי שפניתי התקבלה אך אף גורם אנשוי לא חזר אלי.

בנוסף, מספר לא מבוטל של פעמים בהם התקשרתי למרכז השרות קיבלתי תשובה מהמענה: "הגעתם למוקד שרות הלקוחות של וואלהשופס, לצערינו איננו יכולים לקבל את פנייתכם בשעה הקרובה. נשמח לקבל את פנייתכם בהמשך היום".

אני ממתין לתשובה ממרכז השרות שהתנהלותו מתחת לכל ביקורת!
אין ספק שזו הפעם האחרונה שאקנה אצלם מוצר.
עלבון, בזבוז זמן, זילזול סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה