פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית 349 מהאשראי של כדין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי באתר וואלה שופס סלון ולאחר כשבועיים התקשרו לקבוע איתי מועד הובלה. נאמר לי בשיחה עם המובילים שלמחרת היום יתקשרו לקבוע איתי מועד, שאלו אם אני בבית אמרתי שלא יודעת אז אמרו שיתקשרו למחרת היום. למחרת היום בבוקר מצאתי את אותו סלון באתר גטיט מאותו ספק במחיר פחות של 349 ₪ מה שוואלה דורשים דמי משלוח וגטיט לא. התקשרתי לוואלה ומיד ביקשתי לבטל את העסקה לאחר אינספור שיחות נאמר לי שהעסקה בוטלה ולא יגבו ממני כלום. מילת המפתח היתה כלום!!!! כולל דמי משלוח הובלה והכל. אני בדקתי ושאלתי במפורש אם לא יגבה ממני דמי משלוח ונאמר לי בוודאות שכן, וגם השיחות מוקלטות. אמרו לי תתקשרי עכשיו לויטוריו ותבטלי ולא תחוייבי בכלום, עשי זאת עכשיו. גם בויטוריו וגם בוואלה הובטח לי בשיחה, שלא יגבה ממני דמי משלוח שלמעשה לא היו!!!!. להפתעתי גבו זאת ממני לאחר הביטול. וכשהתקשרתי לברר אפחד לא יודע כלום ואין שיחה מוקלטת. אבקש לבטל זאת במיידי נגרם לי מספיק עוגמת נפש מהנושא הנ"ל. אגב הסלון שהזמנתי מגטיט כבר אצלי מאותו ספק פחות 349 ₪ אז כך שאין הגיון שהייתי מבטלת על דמי משלוח בידיעה שיחוייב בהם. לא ייתכן שאתר וואלה ישתמש בכרטיס האשראי של לקוחתיו כרצונו ולא אישורם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+ התנצלות פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה