פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול לרעה של מחלקת המכירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.10.10 נכנסתי לאתר על מנת לחפש טלוויזיה לחבר שאינו מבין דבר ברכישות דרך האינטרנט ואף פעם לא רכש דרך שום אתר,נכנסתי למכירה מסויימת וכמובן שלא זכיתי במוצר בסכום שהצעתי,לאחר כמה דקות התקשר אלי אחד המוכרנים מהאתר והציע לי את הטלוויזיה במחיר מסויים,אמרתי שאינני מעוניין,לאחר מכן נשלחה לי הודעה למייל על ביצוע ההזמנה במחיר שהוצע לי ולאחר בירור הסתבר שנציג אחר (ששמו יהונתן) פנה לחבר שלי והציע לו את אותה ההצעה (את הטלפון של החבר הוספתי שבמידה ואזכה,יצרו איתו קשר לתיאום אספקה),החבר אמר לנציג שידבר איתי כי הוא עצמו אינו מבין בזה,הנציג אמר שאין צורך ושהכל בסדר,ובתוך כך ביצע לו הזמנה,העלינו אני והחבר שלי את הנציג בוועידה כמה דקות לאחר ההזמנה וביקשנו לבטל אותה כי בוצעה פנייה לא תקינה תוך כדי ניצול חוסר הבנה של החבר שלי (הרי דיברו איתי וסירבתי להצעה,אז מדוע התקשרו גם אליו???) לאחר הביטול הסתבר שחייבו את החבר בעמלת ביטול,לאחר שיחות והסברים לנציגים,הבנתי שאני מדבר לקירות וביקשתי שיחת מנהל,התקשרה "מנהלת" בשם לירון שחוץ מלצעוק,להאשים וחוסר מתן שירות כנדרש לו עזרה בכלום,וכשביקשתי לשוחח עם מישהו בכיר ממנה אמרה ש"אין דבר כזה" לאחר בירור שוב בשירות לקוחות נאמר לי שיש את דגנית או ליאת שהן בכירות מלירון החוצפנית,לטענתי אין שום הסבר הגיוני לחיוב דמי ביטול בגלל הניסיון "העיקר למכור" במיוחד לאחר שדיברו איתי מאותו כרטיס לקוח וסירבתי להצעתם.
כספי סוג הנזק :
החזר של דמי הביטול. פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה