פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל מצד מוקדני ומנהלי המכירות של חברת וואלה שופס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני לדווח על התנהלות ושירות גרועים של חברת וואלה שופס.
לפני כשלושה שבועות הזמנתי מחשב נייד דרך אתר האינטרנט של חברת וואלה שופס, באתר היה רשום שהמחשב יסופק לי תוך 48 שעות. בפועל קיבלתי את המחשב לאחר שבוע וחצי וזאת לאחר שדיברתי עם שירות הלקוחות שלהם מס' פעמים על מנת לברר למה לא הגיע אלי המחשב.
יומיים לאחר שקיבלתי את המחשב הפעלתי אותו לראשונה למשך מס' דקות בודדות ושמתי לב כי אינו עומד בדרישותיי.
פניתי לשירות הלקוחות של וואלה שופס על מנת לבטל את העיסקה ונציג השירות אמר לי שאני צריך לשלם 100 ש"ח על ביטול העיסקה+ 50 ש"ח על משלוח + 500 ש"ח על דמי אקטיבציה, סה"כ 650 ש"ח שהם כמעט 25% מהעיסקה כולה.
דבריו של נציג המכירות לא היו מקובלים עלי מכיוון שבמדיניות החזרת מוצרים המופיעה באתר וואלה שופס אין סעיף המדבר על דמי אקטיבציה ויתרה מזאת, ישנו סעיף האומר כי במידה והמוצר לא נתקבל במועד, רשאי הלקוח לבטל את העיסקה ללא דמי ביטול ודמי משלוח וכאמור המחשב התקבל לאחר שבוע וחצי במקום 48 שעות.
לנציג המכירות לא היו הסברים מניחים את הדעת ולכן ביקשתי לדבר עם מנהל יותר בכיר על מנת לקבל הסברים. נאמר לי כי מנהלת המכירות עדי כהן מחויבת לחזור אלי תוך 24 שעות.
לאחר 48 שעות שאף נציג של החברה לא דיבר איתי, התקשרתי שוב לחברה והנציג שענה לי אמר כי הוא רואה את הבקשה והוא מתנצל שעדי לא חזרה אלי ומבטיח שהיא תיצור איתי קשר בשעה הקרובה.
במשך חמישה ימים התקשרתי לחברה בכדי לברר למה עדי לא מתקשרת והייתי מקבל את אותן התשובות- עדי תחזור אליך בזמן הקרוב. לעיתים נציגי השירות היו ממש לא נעימים והיו מקרים שהם ניתקו לי את השיחה ולא טרחו להתקשר בחזרה.
הרגשתי שממש מזלזלים בי בתור לקוח.
לאחר חמישה ימים עדי התקשרה אלי, השיחה איתה הייתה ממש לא נעימה. צורת ההתבטאות והצעקות שלה הוכיחו כי מדיניות האתר היא לזלזל בלקוחות ולא להגיע איתם לפיתרון. כשביקשתי לדבר עם מנהל אחר מכיוון שחשתי כי דבריי נשמעים לאוזניים אטומות עדי לא הייתה מוכנה לשמוע והגבירה את התקיפות שלה.
לסיכום- חוויית הקניה והשירות שחוויתי היו גרועים ביותר. אני "תקוע" עכשיו עם מחשב חדש שלא מספק את דרישותיי ואת אף אחד באתר וואלה שופס זה לא מניין וכרגע אין לי למי לפנות.
אני מבקש:
1. שיחה עם מנהל בכיר יותר מעדי והתנצלות על השירות הגרוע והזלזול.
2. פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן.
3. ביטול העיסקה ללא תשלום של 650 ש"ח.
עוגמת נפש, עלבון, כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה