פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות לאחר התשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/03/10, לפני כמעט כשנה, רכשתי יחד עם אחי(ההזמנה על שמו) 2 מחשבים של חברת HP, בשווי של למעלה מ8000 ש"ח מאתר וואלה!שופס. במהלך הרכישה הוצעה לי האופציה להרחיב את האחריות הקיימת למחשב (שנה) לשלוש שנים בעלות של 474 ש"ח לכל מחשב. קיבלתי את ההצעה, ורכשתי את המחשבים עם האחריות המורחבת בעלות של מעל 9000 ש"ח. מהחשש שלי מעסקאות מהסוג הזה, התקשרתי לוואלה!שופס שדרכם רכשתי את ההרחבה כדי לוודא שהעסקה אכן מעודכנת. התשובה שקיבלתי הייתה שהאחריות על עידכון העסקה מוטלת על חברת HP. אדגיש שוב, שבמהלך כל תהליך הרכישה, לא יצרתי שום קשר עם חברת HP, והם לא התחייבו לספק לי דבר, הכל נעשה אך ורק דרך אתר וואלה!שופס. התקשרתי לחברת HP, וכפי ששערתי התברר שהם כלל לא עודכנו על רכישת ההרחבה. מרגע זה ואילך, נאלצתי לרדוף אחרי וואלה!שופס, ולהתקשר אליהם מעל 5 פעמים בחודשיים האחרונים. חשוב לציין שבכל אחת מהפעמים הללו הובטח לי שיחזרו אליי והנושא יטופל. לצערי, לא רק שהנושא לא טופל, גם נאלצתי אני ליזום את השיחות, להסביר את עצמי כל פעם מחדש, ושוב לא לקבל שירות. במהלך כל התקופה חוויתי עוגמת נפש. שילמתי ממיטב כספי עבור שירות שכעבור שנה מיום התשלום עדיין לא קיבלתי, ואיני חושב שאקבל אי פעם. בעוד כשבועיים נגמרת האחריות הבסיסית, ומכיוון שהרכישה שביצעתי אינה מעודכנת, כל תקלה שתקרה במחשב החל מעוד שבועיים לא תטופל ע"י חברת HP, אלא בתשלום. אני מתוסכל ומאוכזב עקב ההתנהלות המבישה של וואלה!שופס. בהיותי לקוח ותיק שלהם, אני מצפה לקבל את היחס והשירות הטובים ביותר, ובמקרה זה לא קיבלתי שירות כלל.
אני מצפה לתגובתכם תוך 7 ימים אחרת לא תותירו בידיי ברירה אלא לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות דבר שיגרום לעוד הוצאות
עוגמת נפש,עלבון,כספי ו סוג הנזק :
קבלת השירות שמגיע לי בעבורו שילמתי (שלוש שנות אחריות) ופיצוי הולם על הנזק שנגרם לי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה