פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לפניותיי ושקרים בנושא טיפול שלכם בבעייה צרכנית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח לוואלה שופס-אנא עזרתכם:
טלפון שלי:0524840803
לוטן ויגיסר [email protected]


תאריך:23.3.2011
אל:וואלה שופס-שרות לקוחות ואגף פניות הציבור
הנידון:אי מענה לפניותיי ושקרים בנושא טיפול שלכם בבעייה צרכנית
פירוט הפנייה: שלום רב, שמי לוטן ויגיסר ,
אנו פנינו אליכם כ3 פעמים באתר האינטרנט שלכם בנושא מכירת שוברים שלם לבית הקפה קקאו במרכז יכין –פתח תקווה,
ראשית עליי לציין שאני מאוד מאוכזב מהשרות שלכם והשרות שאתם מתיימרים לתת,
פרטי הודעה
אל: שירות לקוחות תאריך: 19:01 21/03/11

נושא: פניה כללית
תוכן: שלום רב שמי לוטן ויגיסר וגם אני חבר באתר שלכם, אישתי- רכשה שוברים לבית הקפה קקאו בפתח תקווה היום- ב18.3.2011 הגענו לנצל את השוברים שכן יש עוד 10 ימים, אך להפתעתנו הרבה ,המלצרית אמרה שלא ניתן לקבל אנשים,בשל בעיה שיש להם והיא לא פירטה, היום היה היום היחיד שאנו יכולים לנצל את השובר, בשובר צויין כי ימי שישי קבילים למימוש השובר, כאשר הגענו הופתענו לשמוע כי לא ניתן להכנס למסעדה וגם לא לחזור עוד חצי שעה או כל זמן אחר, א.אני מבקש שלא תמכרו יותר שוברים של בית העסק הזה- קפה קקאו סניף יכין,
זוהי התנהגות עסקית לא מקובלת ומבישה,שכן אנו בזבזנו זמן להגיע לשם וללא שום סיבה הגיונית חזרנו על עקבותינו,
א.בית העסק הזה מכר עשרות אם לא מאות שוברים ומתנהג כמו חובבן!
ב.אני מבקש לבטל את השוברים ולקבל זיכוי, נא ליצור קשר עם אשתי שכן היא קנתה זאת עם כרטיס האשראי שלה טלפון-0544843606
שם :לינדי ויגיסר
אני מבקש לבטל ולקבל זיכוי מלא,
מס' הזמנה:2195406
מס' שובר:2016-3695-6034-28
מס' שובר נוסף- 2132-6980-5452-29
אני שוחחתי כעת עם שי(היום) –מנהל הסניף של קקאו במרכז יכין והוא אישר לי שלא קיבל אף פניה מכם למרות שאמרתם שפניתם,כמו כן הוא אישר לי שאין לו שום בעיה לבטל את השוברים מבחינתו אך לא פניתם אליו,
אני מבקש שתפנו אליו מחר ותבטלו את השוברים,אני כעת פונה גם לאתרי המועצה לצרכנות,האתר של דני שדה-אתר לצרכנות וכן אתר תלונה ואמון הציבור,
זהו עניין עקרוני ואם לא אקבל את השובר בחזרה כי כרגע רק אתם מונעים זאת ממני משום שבית העסק אישר את הנושא,אני אפנה לערכאות משפטיות,
תודה
לוטן

עלבון סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה