פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לאחר רכישת מוצר נושא התלונה:
דן ביטון  סיגל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני רכשתי דרך קופון באתר וואלה שופס ב- 22/8/11 ללוח שנה, הכנתי לוח שנה ראשון באתר שלהם ולא הצליח לי (התבלגנו כל החודשים) ,ביקשתי את עזרתם ע"י שליחת מייל אך לא נענתי, לאחר יום החלטתי להכין לוח שנה חדש ושוב הדף הראשון של הלוח שנה לא יצא כראוי, שוב שלחתי מייל לבקשת עזרה רק לגבי הלוח שנה השני שהקמתי, קיבלתי מייל חזרה שהכל בסדר ואם ישנה בעיה שאני אחזור אליהם, התשובה כלל לא היתה עניינית, מעבר לזה התקשרתי אליהם (למרות שלא השאירו טל'), ענו לי לאחר 20 דקות, הבחורה שענתה לי מסרה שיש רק 2 בחורות שאחראיות על התמיכה והן לא נמצאות, מסרה שיחזרו אלי עד 24 שעות, מהשאלה הראשונה עברו כבר 48 שעות, ומהשאלה השניה ששאלתי עד הרביעית טרם נענתי וכבר עברו יותר מ- 24 שעות, השירות שלהם לוקה בחסר, אף אחד לא יוד כיצד לסדר דף פשוט בהזמנה. אני בסה"כ רוצה שיחזרו אלי ייעזרו לי לתקן את הלוח שנה ואני אשלח אליהם להזמין.תודה מראש סיגל
שאיש תמיכה יחזור אלי וייתן לי מענה לבעיה פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה