|
|
|
|
|
|
איחור מופרז ואי הגעה לקבלת מוצר |
נושא התלונה: |
katar ron |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 5/11 ביצעתי הזמנת מחשב נייד ותיק גב דרך האתר של וואלה שופס. לאחר אישר העסקה נוצר עימי קשר ב7/11 לתאום קבלתו ביום שלמחרת בין השעות 9-12. דאגתי להיות בבית בשעות אלו אך להפתעתי אף אחד לא בא, יצרתי קשר עם החברה והם טענו שיש עיכוב, העיכוב בזה ארך עוד שלוש שעות של ייבוש בבית וגם כאשר הגיע המוצר הוא הגיע עם תיק צד ולא תיק גב.יצרתי קשר עם החברה והבעתי את מורת רוחי על השרות והם הבטיחו להחליף את התיק במהרה, בתאריך ה13/11 הובטח לי שיגיעו להחלפה שוב בין 9-12 ושוב דאגתי להיות בבית אך להפתעתי אף אחד לא הגיע וגם לא יצרו קשר לאיחור.
יצרתי עימם קשר וברוב חוצפת המוקדנית נאמר לי שזה מה שיש והיא לא יכולה לעשות דבר.
ביקשתי סוג של פיצוי על הזמן והעוגמת נפש אך קיבתי יחס מזלזל. מאז נלקח התיק חזרה וגם פה הם הגיעו מתי שבא להם וכאן דרשתי זיכוי.
אני לקוח ותיק של וואלה שופס ומאוד נעלבתי כלקוח מהיחס אלי. אני מבקש פיצוי הולם למה שנעשה. אודה לכם אם תעזרו לי
|
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|