פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מועד אספקה מאוחר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך וואלה שוופס מוצר , ובהזמנת המוצר הם מתחייבים להספקה של 14 ימי עסקים , כשראיתי שהמוצר לא מגיע פניתי אליהם ולאחר מס' פניות נאמר לי המוצר בדרך , ונכון הוא היה בדרך רק שקיבלתי אותו 10 ימים לאחר מועד ההספקה הסופי , כשפניתי אליהם ואחרי מספר מריבות הם החליטו לפצות אותי ב15 ש"ח לקניות הבאות ... , ובנוסף לכך הזמנתי דרך הדיל היומי בקיצור מה שאני רוצה להגיד לכם , לפעמים עדיף לשלם יקר ולקבל שירות טוב ובלי חבילות של ללין עצבים . קיבלתי במועד השנייה אבדה להם בדואר לטענתם , לאחר התקשרויות קיבלתי את המוצר ימים לאחר מועד ההתחייבות בדיל ופה הם טוענים כי קיבלתי את המוצר שהזנתי , הוסבר להם שלא מדובר על המוצר מדובר על זמן ההספקה שאיחר ב 3 ימים הם אומרים שאין מה לעשות שזו לא אשמתם , הסברתי להם כי אני בתור לקוחה לא אמורה לסבוןל מכך שאם הדואר איבד את המוצר אני צריכה להמתין .הם צריכים לפתור את הבעיה מול הדואר ולא לחכות לקבל תשובה מהדואר ואז לשלוח לי את המוצר .
(המוצר הראשון התחייבו עד ה5/2 וקיבלתי אותו בדואר רשום ב15/2 , המוצר השני עד 19 וקיבלתי 22/2 , אני רק רוצה שהם יקבלו אחריות על הטעויות שלהם ולא יתווכחו כאשר הם לא צודקים
עצבים , סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה