פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע המקררים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו מקרר במבצע המקררים הגדול שהיה לאחרונה אך למרות ההתחייבות ל 20 ימי עסקים לאספקת המוצר עדיין לא פנו אלינו בשביל לספק את המוצר זה כבר מעל חודש. כאשר פנינו לחנות בה קנינו את המוצר (WALLASHOPS) נאמר לנו שהם ידעו שיהיה עיכוב, שהם לא עדכנו את הלקוחות כי הם "לא יכולים לדעת מי קיבל את המוצר" ושהם לא צד בעניין. הם סרבו לבקשתי לדבר עם הספק ואמרו שזה לא ענייני ושאמשיך לחכות. הם כמובן לא הסכימו להתחייב על תאריך הגיוני לקבלת המוצר. מיותר לומר הצטערתי מאוד שקניתי בוואלה! שופס.
קבלת המוצר שעליו אני משלם בהקדם! פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה