אי קבלת המוצר שקנינו |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו חבילת כיף שכוללת יום כיף עם רכיבה על סוסים, טרקטורונים, וארוחה לכל המשפחה - שילמתי 1000 שח.
בעל העסק לא מוכן שנגיע כי החבילה לא משתלמת לו, ושנפנה לוואלה.
כל הפניות לוואלה לא עזרו, ואמרו שאין מה לעשות אם אני רוצה את הכסף , שאני אפנה לבעל עסק, ונתנו לי את הטלפון שלו.
בעל העסק אמר שהוא מחייב את וואלה רק לאחר שמגיעים אליו ושנפנה לוואלה.
רק לאחר שפניתי להנהלה, הם מוכנים שאקבל זיכוי לקניות אחרות (במשך כל הזמן היינו בקשר עם וואלה).
אני רוצה את הכסף בחזרה או שיתנו לי את מה שקניתי.
|
עוגמת נפש, עלבון, כספי, בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
רוצה את הכסף שלי בחזרה מאחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|