פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר מושלם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 16.04.2012 רכשתי דרך נציג טלפוני של וולה שופס כיריים אינדוקציה של חברת SIEMENS כולל סט סירי אינדוקציה במתנה.
המשלוח היה מהיר (קיבלתי כיריים לאחר שבוע וחצי) לאמרות שבהזמנה היה מדובר על 21 ימי עבודה.
אני קיבלתי כיריים אבל לא קיבלתי סירים.
למחרת התקשרתי לשירות לקוחות לקבלת הסבר.
בצורה מאוד עדינה וחביבה נציג שירות הסביר לי שהכול בסדר, וסירים צריך להביא טכנאי של SIEMENS בזמן ההתקנה. באותה שיחה אני הסברתי שאני לא צריכה התקנה מיידית. גם לזה קיבלתי הסבר שזה לא כל כך משנה בגלל שרכשתי את הכיריים בתקופת המבצע.
מסיבית שלא קשורות עלי (קבלת מפתח מדירה חדשה), הזמנתי התקנת כיריים רק ב תחילת אוגוסט. מתקין היגיע ללא סירים.
יותר מזה – בשירות לקוחות כיבלתי תשובה שלילית לבקשה שלי על השלמת אספקת מוצר.

אני לא מבינה, איך יכול להיות מצב, שאני מקבלת מוצר (חבילת מוצרים שרכשתי) לא מושלמת ואחר כך גם מקבלת הסבר שלא מגיע לי מתנה שהייתה בתוקף בזמן הרכישה ובזמן קבלת כיריים.

האם הייתי מושכת קבלת מוצר – יכולתי עוד להבין את ההסבר. אבל הכול היה תקין ובזמן.
וואלה שופס לא ספקה לי מוצר מושלם.

כספי סוג הנזק :
אספקת מוצר או פיצוי כספי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה