פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה לאחר קבלת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלפון סלולרי בעלות של כ3000 ש"ח. הפלאפון הגיע כמובטח לאחר יומיים. חברת השליחים הייתה מתחת לכל ביקורת, התנהגה בגסות וכן שעות קבלת המוצר נפרסו על כל היום 9-17 עם הודעה של 10 דק' לפני. יתרה מכך-הטלפון הגיע פגום. בהתחלה רציתי לברר כיצד ניתן לקבל מוצר חלופי, שכן אפילו לא השתמשתי בסלולרי פעם אחת. לאחר תשובות רבות ושונות מנציגי שירות רבים, לא הצלחתי לקבל תשובה כיצד ניתן להחליף את הפלאפון וביקשתי לבטל עסקה (במסגרת 14 יום). כמובן שגם כאן נתקלתי באטימות ובאי רצון לעזור ובתשובות רבות לכיצד ניתן לבטל עסקה. הטלפון הגיע לפני כ-6 ימים ועד כה לא הצלחתי להבין מנציגי השירות של אתר וואלה שופס כיצד אני יכולה לבטל עסקה. כל נציג נותן תשובה אחרת ואומר ש"הוא לא יודע למה נציג השירות אמר ככה, אבל לא ככה נעשים הדברים..". כל שברצוני לעשות הוא להחזיר את המוצר ולקבל את כספי אך אפילו על נוהל כה פשוט נציגי השירות של החברה לא יודעים לענות ולטפל. שלשום באחת השיחות עם שירות הלקוחות הובטח שביום ג' (אתמול) יבואו לקחת את הפלאפון. כמובן שלא הגיעו לקחת את הטלפון. עד כה, אין לי תשובה החלטית לגבי כיצד ניתן להחזיר את הטלפון והטרטור בלתי נסבל. וואלה שופס מפנים אותי לעיתים לספק ולעיתים אומרים שהאחראיות היא דרכם.
ביטול העסקה, החזרת המוצר והחזר כספי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה