|
|
|
|
|
|
אי התאמה במחירים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעת הרכישה הטלפונית סוכם על מחיר 179 ש"ח בפועל חוייבתי בסך 185 ש"ח.
כל נסיונותי ליצור קשר עם שרות הלקוחות לא צלח, פשוט הם לא עונים לטלפונים, כן למי שלא רשום אצלם (גם אם ביצעתי רכישה) לא ניתן ליצור קשר באמצעות האינטרנט.
|
בזבוז זמן + עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|