פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מאחריות על אחריות של קניה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אחרי שיצאתי מהמיכרז , התקשר אלי נציג של וואלה שופס ודרכו רכשתי מקרר אמנה. שלחו אלי מוואלה את מיפרט המקרר ובמיפרט כתוב שישנה אחריות (של קריסטל) לשנה + 4 שנים נוספות בתוספת 99 שח'. לאחר כחודש מהקניה,התקשרתי לקריסטל אלא שלטענתם, מבצע הארכת אחריות ניתן רק בשבועיים הראשונים לאחר רכישת המקרר ועל הנציג של וואלה שופס היה ליידע אותי. הנציג של וואלה שופס טען שהטכנאי המתקין של קריסטל היה אמור ליידע אותי. שניהם לא ידעו אותי על המבצע וכמובן שלא יידעו אותי שהוא מוגבל לשבועיים בלבד. צלצלתי פעמים רבות לוואלה וכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי עם תשובה. במאי התקשר אלי אחד המנהלים ובצורה בוטה מאד הודיע לי שהביטוח של המקרר הוא לא מעניינם. נפלתי בין שני הכסאות, הנציג של וואלה והמתקין של קריסטל שלא מלאו כלל את תפקידם,
אני מבקשת שתעזרו לי לקבל את השרות שהובטח ומגיע לי. בדף הפרוט לא מוזכר כלל שהארכת האחיות מוגבלת בזמן.
תודה רבה
דליה
עגמת נפש מהזלזול בקונה לאחר הקניה סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה