פרטי התלונה

תלונות תל אביב

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה תל אביבשעות פתיחה תל אביב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת דו"ח לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
ברצוני לספר לכם על מיקרה שקרה לי היום
נסעתי כהרגלי לאמי שגרה בשכ' התיקווה והחניתי את ריכבי בחניה שכמעט תמיד אני מחנה בה.
החנתי את הרכב ברח' האקליפטוס מול בית מס 15.
כשחזרתי לרכב גיליתי על שימשת הרכב דו"ח.
בחנתי היטב את החניה, האם עשיתי משהו לא טוב, האם החנתי על אדום לבן, הכל היה תקין למראית עין
הסתכלתי שוב על הדו"ח וגיליתי כי האדון שצריך כנראה למלא מיכסה יומית החליט לתת לי דו"ח "כאילו" שהחנתי את ריכבי מול בית מס' 22.
הדו"ח הוא בסה"כ על 100 ש"ח, אך בגלל שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה באיזור הזה החלטתי הפעם לא לשתוק, כי כשזה לא פייר, זה לא פייר.
שם הפקח אלי הרשקוביץ, מס' פקח 500, מס' הדו"ח 89979173
הפקחים צריכים למלא מכסה ומנסים את שיטת מצליח על אנשים תמימים.
אני מצרפת תמונות של החניה (החוקית) שלי
אשמח לכל תגובה
שלחתי את התלונה הזו גם לאמנון לוי וגם לכלבוטק, כי אני לא הולכת לוותר הפעם!
עוגמת נפש סוג הנזק :

תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
עיריית תל-אביב שם ותפקיד:
להלן תגובת עיריית תל-אביב-יפו לפנייה מס' 20969: תגובה:
בניגוד לטענות הפונה, פקחי העירייה אינם נדרשים למלא מכסה על חשבונם של אנשים תמימים והמלצתנו לגברת קריוף היא לשים לב לפרטים בטרם פנייתה לאמנון לוי ולכלבוטק:
בתיאור מיקום הרכב בדו"ח רשאי הפקח לציין "ליד" או "מול" איזה בית חנה הרכב; במקרה זה, חנתה הגב' קריוף ליד בית 15 או כפי שציין הפקח בדו"ח מול בית 22 - מדובר במיקום זהה לחלוטין. מעבר לכך, הרכב אמנם חנה בכחול-לבן אך מאחר והגב' קריוף אינה תושבת בעלת תו חניה אזורי היה עליה להצמיד כרטיס חניה או איזיפארק או לשלם באמצעות הסלופארק עבור זמן החניה, והדו"ח נרשם לה מכיוון שלא עשתה זאת.


לפרטים נוספים, הלל פרטוק, דובר העירייה , ביפר- 6106666 מנוי 26952 , 03-5218108
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה