פרטי התלונה

תלונות תל אביב

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה תל אביבשעות פתיחה תל אביב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירותים עירוניים מעיריית תל אביב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח לעירייה:

הענקת שירותיים עירוניים לתושבי גוש 6139 (שכונת ידידיה)


בשנת 2002 סופחנו לעיריית ת"א וזאת לאחר שנים אשר היינו מסופחים למינהל ולא קיבלנו שום שירותים עירוניים.
קיבלנו בשמחה רבה את יכולתנו להשתייך לרשות עירונית, לשלם ארנונה ולזכות לשירותים שבשנות ה- 2000 הינם שירותים אלמנטאריים.
העירייה הגיעה ביצעה מדידה של המבנים החלה בגביית ארנונה הציבה פחי אשפה ושם הסתיים חלקה.
היום אנו חשים שהגיעו מים עד נפש והציפייה ליוזמה כלשהי מצד העירייה לא תהא. אני רוצה ברשותך להעלות מס' נושאים אשר מצריכים את התייחסותה וטיפולה של העירייה:
1. דרכי הגישה ותאורה – עפ"י תב.ע תג"פ 577 דרך הגישה אמורה להתבצע מדרך שאינה ברת ביצוע כיום היות ובמקום עובר נחל כופר. כיום דרך הגישה לביתנו הינה חולית רצופת בורות שהורסות את מכוניתינו, מקשות על מעבר עם עגלה שלא להתייחס לחורף אשר הכל מתמלא שלוליות שאינן מאפשרות מעבר. פניתי למוקד 106 לפני כחודש שפכו 2 ערימות של חצץ שגורד מכבישים. למרות פניות חוזרות ונשנות עד היום לא טרחו לפזר את החומר שכמובן ערימה משמעותית ממנו נבזזה על ידי עוברי אורח. אנו דורשים שיסללו שם כבישים שיאפשרו מעבר נורמלי. כמו כן, יקצו דרך מעבר להולכי רגל שכן דרך המעבר אינו בטוח וחשוף מאוד לפגיעות. מאחר ומידי יום עוברים שם ילדים ומשפחות עם עגלות אני סבורה שאף אתם לא תרצו להמתין למועד בו יפגע הולך רגל והאצבע המאשימה תופנה ואוזלת היד והתנהלות הקלוקלת של העירייה.
כמו כן, אין לנו שום אמצעי תאורה ובלילה קיימת עלטה בדרך הגישה לביתנו ובין הבתים שמחייבים אותנו בהדלקת נורות חשמל פרטיות מה שמייקר מאוד את עלות החשמל.
2. ביוב ומים – כיום לאף אחת מהמשפחות המתגוררות בשכונת ידידיה אין מקורות ביוב מוסדרים והצרכים נשפכים לנחל כופר הסמוך. למרות פניות חוזרות ונשנות לעירייה בבקשה להסדיר לפחות בור ספיגה. האדים הרעילים שעולים באויר לאור תנאי מזג האוויר הקשים מסכנים את בריאתנו שלא לדבר על זיהום מי הנחל שנשפך בסופו של דבר לים. בנושא המים כאשר הצטרפנו לעירייה ביקשנו להסדיר את נושא תשתיות המים בתגובה נשלח לנו מכתב כי לעירייה אין תקציב והופסקה הגבייה. לפני מספר חודשים הוחלט לחדש את הגבייה ובפניה לעירייה הסדירו צינור ששיפר במקצת את זרם המים אך עדיין בצורה שאינה מספקת ואנו עדיין נאלצים לשלם עלות חשמל על משאבה שתאפשר לנו להתקיים בכבוד.
כמו כן אנו מזה זמן רב מנסים להגיע להסדר לגבי חשבונות המים שנשלחו טרם הרכבת השעונים (עפ"י הארנונה) שאינם מייצגים שימוש הולם זאת מאחר ובשכונה קיימים עשרות מבנים פיראטיים אשר מחוברים לצינור מחלישים את הזרם צורכים מים בכמות שלבסוף מתחלקת רק בין החוקיים אשר משלמים ארנונה.

3. כתובות - עד היום הכתובת עליה אנו רשומים מייצגת עשרות משפחות. האבסורד הוא שלמעשה יש לנו שתי כתובות: עפ"י הארנונה אנחנו רחוב נ"ד בהתאם לחלוקת השטחים, ועפ"י משרד הפנים בכל מקום אנחנו רשומים כדרך חיים בר לב 210. העניין אינו מאפשר לנו כל קבלת דואר, הגעת רכבי חירום ושירותים ואף הסב לנו האימהות קושי רב ברישום לגנים ובתי הספר.

4. מיגון – אין לנו שום מקלט או חדרים מוגנים לעשרות משפחות במקרה של חלילה מלחמה.

5. איסוף הזבל – השירות היחיד שזכינו לקבל מאז הצטרפותנו לעירייה ואף הוא לוקה בחסר. המשאית היחידה שיכולה לאסוף אשפה הינה משאית בייבי ומשום מה גם בחג פסח נמנעו מלהגיע לאסוף וגם היום 14.5.08. האיסוף של הפחים התבצע לאחר ויכוחים ופניות מרובות למוקד.

במשך כל השנים האחרונות בוצעו פניות מרובות למוקדים ולמחלקות השונות, למרות הבטחות חוזרות ונשנות ממספר אנשים בעירייה אף אחד לא טרח לקחת אחריות.
לפני חודשיים לאחר פניה חוזרת ונשנית ביקר בסמוך לדרך הגישה מר אופיר ממוקד 106. הוא ציין כי הוא לוקח אחריות על כל הנושאים המוצגים לעיל. עד היום הוא טרם טרח לחזור אלי. בשיחה שבוצעה אליו היום ביוזמתי 14.5.08 בשיא חוצפתו הוא טען כי מאחר וכרגע "קיץ" אין בעיה בדרך הגישה הנוכחית. (ברור שבחורף יטענו שזה פרויקט שלוקח מספר חודשים... כפי שטענו בחורף האחרון ואנחנו נמשיך להיגרר במצב הקיים). הוא טען כי אין שום דבר ש"מסכן חיי אדם" למרות שאם כך איני מבינה מדוע כל אזרח אחר של עיריית ת"א מקבל תאורה כבישים שירותי ביוב ניקיון וכולה מאחר וזה גם אינו מסכן אותו. ואני סבורה שחברי איכות הסביבה לא יחשבו כמוהו כאשר הם ישמעו שצרכים של עשרות משפחות נשפכות לנחל איילון...

מאחר ופנינו מספר פעמים ביחד ולחוד כתושבי גוש 6139 ושום דבר לא עזר במקביל לפנייתי אליכם באם לא תתקבל תגובה עם תוכנית מסודרת להסדרת כל הנושאים המוזכרים לעיל אנו נבצע פנייה לגורמי ממשלה לרבות איכות הסביבה, אגף תשתיות, מבקר המדינה.

כיום כבר התבצע פנייה על ידינו לאחת התוכניות אשר חושפת ומסייעת בהתנהגות קלוקלת של עיריית ורשויות אל מול האזרח הקטן.

עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן שירותים עירוניים פתרון נדרש :

תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
תל אביב שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
להפנות ליחידה לפניות ציבור-

[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה