פרטי התלונה

תלונות תל אביב

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה תל אביבשעות פתיחה תל אביב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העיריה לא מדווחת על דליפה ומחייבת דיירים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 69 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני גר בשכירות, בבנין בו 8 דיירים אחרים עם מונה מים משותף.
חשבון המים שלי עומד בימים כתיקונם על כ55 ש"ח לחודשיים.

ביולי 2007 קיבלתי חשבון מים של 1122.40 ש"ח.
התקשרתי מיד לאגף הארנונה והמים לברר כיצד זה אפשרי, והובהר לי שיש דליפת מים בבניין שצריך לתקן. כמו כן המליצה הפקידה לשלם את החשבון ושאזוכה על הסכום לאחר תיקון הדליפה.

זאת הייתה הפעם הראשונה שהובא לידיעתי דבר הדליפה.
פניתי לבעל הבית שדאג לתיקון הדליפה מיידית. כמו כן שילמתי את הסכום (בקושי רב) מתוך הבנה שאקבל החזר.

באוקטובר הגיע החשבון נוסף.
החשבון הקודם נשלח כחודשיים אחרי קריאת המונה, ובמהלך החודשיים האלו הדליפה המשיכה והחשבון עמד על מעל ל3000 ש"ח בכום שאין ביכולתי לשלם.

עברתי מאז הרבה פקסים, טלפונים, וביקורים בערייה שהורידה מעט מהחוב, אך עדיין, אחרי ששילמתי 1122.40 ש"ח הערייה דורשת עוד מעל ל2000 ש"ח וכרגע מאיימת לעקל.

הערייה ידעה על הדליפה כבר במאי. לי לא הייתה דרך לדעת עליה. אני פעלתי מיידית לתיקון הבעיה, ואין הגיון או צדק בזה שאני אשלם על חוסר האחריות של הערייה.

הסיפור הסתבך עוד קצת.
באפריל גיליתי שלמרות שיש 9 דיירים בבניין, הנטל של תשלום החריגה נופל עליי ועל חני ליבנה ואיתן בהט שגרים בדירה מתחתיי. (אני מזכיר שהברז משותף, וערונית חשבונות המים מתחלקים על פי גודל הדירות - אך לא במקרה זה).
חני בילתה שעות ארוכות בטירטורים בין מחלקת הגביה, ומחלקת המים (ברחוב פילון) ולא קיבלה שום הסבר לחלוקה הלא הוגנת, או הפניה למי אחראי עליה.

איני מאמין שהאחריות היא על דיירי הבניין. העירייה הראתה חוסר אחריות נפשע (בעיקר בימים אלו) ולא ידעה על דליפה חמורה.
אם זאת, גם בהטלת החוב הלא הוגן לפחות שתחלק את הנטל בצורה הגיונית.

פניה זאת נעשית בשמי, ובשם איתן בהט וחני ליבנה.

מספר ארנונה שלי : 0015-0090-014-64
מספר ארנונה חני ואיתן : 0015-0090-011-89

אשמח לספק פרטים נוספים

תודה מראש

עומר
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
1. ביטול מיידי של כל בקשה לעיקול עלי על איתן בהט וחני לבנה 2. ביטול של החוב במלואו 3. החזר של הכסף ששולם + ריבית 4. פיצוי הולם על בזבוז של מעל ל4 ימי עבודה לי לחני ליחבנה ולאיתן בהט 5. לדאוג לחלוקת נטל שווה בין הדיירים פתרון נדרש :

תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה