פרטי התלונה

תלונות תל אביב

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה תל אביבשעות פתיחה תל אביב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות שאינה הולמת עובד ציבור בחייו הפרטיים נושא התלונה:
נאמן מירי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום,

אפתח בכך שאני שמחה מאוד שאתר תלונה קיים מכיוון שיש פה אפשרות לתהודה לבעיה שנפוצה ונפיצה לדעתי וקשורה במה שנקרא 'אנרכיה שקטה' במקומותינו ובמקרה זה מעורבת בכך לכאורה עובדת ציבור עד צוואר. אף אם אטשטש במכוון את זהות הנילונה באתר הרי שקל יהיה למוצאה באירגון למי שיתאמץ קלות ביותר.

התלונה היא נגד עובדת עירייה במנהל ההנדסה בעיריית תל אביב - יפו, היא גם שכנתי ושמה ידוע, ומ"ז (עפ"י נסח הטאבו) מסתיים ב ?9155.?
.

כללית: אחד הדברים שמצופים מעובד ציבור הוא שנוהגו ויושרתו יהיו בחייו הפרטיים דומים עד זהים לנוהגו בעבודתו מול הציבור. לדוגמא: באם פקח מקפיד קלה כחמורה בעבודה, הרי שאף בביתו, ומחוץ ליד המקרה בלבד, ינהג כך בדיוק.

העובדת הנילונה כאן עובדת במנהל ההנדסה של עיריית תל אביב - יפו הידוע בקפדנותו ומצד שני מקום רגיש ביותר בעברו ובולטים לעין כעת מאמציו להיות נגיד שקוף והוגן יותר, וזאת על סמך ביקורים לאורך שנים בענייניי. התלונה הזו מעלה חשש כבד שיש צרימות ברמת העובדים, אולי בידיעה חברית שם, יתר על כן שאולי אין זה מקרה בודד ויש דברים שב'קריצה' שם עד היום, וזאת טוב שהציבור יידע ויפה שעה אחת קודם.

רקע קצר: אני דיירת בק"ק. בנה של הנילונה קנה את הדירה שמעליי ב 2005 וגר בה כיום. עוד בשנת 2001 עשיתי תוספת בניה בהיתר והבעלים הקודם והבעלים הנוכחי לא קיבלו כל נייר ממני שמתיר לו לעלות על התוספת, ויש בינינו לבין מי שבונה מעליי צורך בהתחשבנות כמקובל. חרף זאת וללא היתר עלה אותו בעל דירה על התוספת שמעליי בסוף 2011 ועשה מרפסת לתפארת. לא אלאה כאן באשר יבוא מולו בבימ"ש. ענייננו הוא זה -

אמו - באופן אולי לגיטימי מתחילתו ובהיותה עובדת ציבור כבודה ומקורבת לידע הנכון - קבלה ממנו את המושכות לטפל עבורו בסידורים ובאה עמנו בדברי מתיקות (מתועדים) ככל שהיה הקבלן על הגג בהפתעה. וכיצד מטפלת בכך עובדת הציבור ? בכחש ובמרמה. למועד שעלה על התוספת הסתירה את העובדה שבנה הוא הבעלים (ואז בלחץ עדיין לא חיטטנו, מאחר ושררו יחסי אמון כ 15 שנה), טענה שאין צורך בהיתר והחתמת דיירים, במצח נחושה גם מסתירה את העניין מהקומה השלישית, ושאינה צריכה לשלם דבר כי לא בנתה ממש (כשסוגיית השימוש היא לב העניין וחזקה עליה שיודעת ומטעה), וכמובן משלא נוח מתחבאת מאחורי בעלה הקולני וסותמת לבעלי הדירה-בנה את הפה, ולבעלי אומרת "יש לך פה, דבר עם בעלי", ולי: "תעשי מ-ה ש-א-ת ר-ו-צ-ה". פינג פונג מושלם ביניהם וצוחקים עלינו בפנים.

מאחר וכל הפרשה הנה לפתח בית משפט, הרי שאני כאן בתלונה מתמקדת אך ורק בהיות אותה גב' עובדת ציבור ואני אומרת: ככה לא מתנהג עובד ציבור בכחש בהסתרה בהפתעה ובהסגת גבול ובעשיית עושר ללא משפט ועוד, שהרי היא נהנית יותר מבנה מפירות הגזל: מרפסת משובבת עין בניגוד למראה הדירה הצמודה של הבן שלא השתנה מתקופת הזקנים שלפניו ושממעט לצאת למרפסת לבדו לעומתה שמעלה לשם אורחים בכל שבוע בקיץ ונהנית מכך לעצמה הרבה מאוד. ובכל הפרשה ייטענו כל הטענות בבימ"ש מול הבעלים. מן הראוי שימוצה גם הליך מסודר של בירור פנימי בעירייה עם אותה עובדת שבספק אם ראויה להקרא עובדת ציבור, וייתכן ואין הבעיה רק בה כי אם בתרבות סמויה מן העין היטב היטב בים היחצ"נות של העירייה, הכוללת גם יחסים מיוחדים לכאורה - שיכולים להיות גם תקינים אבל מי בודק - עם ספקים מסוימים. - ומה שחשוב בנקודה זו הוא להראות שאותה עובדת ציבור נגישה למידע הנכון גם מפנים וגם מבחוץ למערכת, מה שלי עלה בהוצאות לעו"ד להתחיל להבין בכלל, ובצירוף זאת שהנושא עומד כשנה וחצי 'באויר' הרי שתום הלב של אותה נילונה עובדת ציבור כשהדברים מגיעים לאינטרסים שלה שואף לאפס, וזאת כמובן בניגוד למה שמצופה מעובד ציבור גם בתוך האירגון המעסיק אותה, או כך אני סבורה שצריך להיות.

אודה לטיפול צמוד מרגע שהתלונה תגיע לתעודתה, וגם אעקוב. מומלץ בשל חומר שבידי ואינו מוצג פה - ולא אמסור במסגרת זו - גם ליידע במקביל את המבקר הפנימי של העירייה מתחילת הטיפול.
כל האופציות שמימין סוג הנזק :
בירור מקיף במנהל ההנדסה, ואולי עידוד לתלונות דומות נוספות כאן פתרון נדרש :

תל אביב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה