פרטי התלונה

תלונות קולנוע רב חן

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש בקולנוע רב חן ברחובות נושא התלונה:
עוליאל בת-אל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: עגמת נפש בבית הקולנוע רב-חן ברחובות.
בתאריך 18.04.09 הגענו אחי הקטן ואנוכי לבית הקולנוע רב חן בקניון ברחובות ע"מ לצפות בסרט "מהיר ועצבני 4". מס' שעות קודם להקרנה התקשרתי לברר על שעות הקרנה מוקדמות לסרט וציינתי כי אני מגיעה עם ילד קטן, לא נמסרה לי הודעה מצד הפקידה שענתה כי ישנה הגבלת גיל לסרט ולכן לא הכרתי את הנוהל כי הכניסה לסרט מותרת רק מעל גיל 14, כמו כן בפרומואים המפרסמים את הסרט בקולנוע לא צוין על הגבלת גיל. כאשר הגעתי לקופות הקולנוע וביקשתי לרכוש את הכרטיסים לסרט נשאלתי ע"י פקידה (שסירבה למסור את שמה מאוחר יותר) בן כמה הילד? מסרתי לה כי הוא בן 9 וחצי, בנוסף נשאלתי על ידה האם אני אמו ואני טענתי שלא וציינתי כי אני אחותו הגדולה, הנני אישה בת 28 נשואה ובנוסף בהריון בשלבים מתקדמים מאוד, קיבלתי בתגובה גסה מהפקידה "הילד לא נכנס לסרט אלא אם כן היית אמו " אינני מבינה את ההבדל, (אם הייתי משקרת ואומרת שאני אמו ו/או משקרת בקשר לגיל הילד היינו נכנסים לסרט? בגלל שאני דוברת אמת אני צריכה לקבל תגובה שכזו?). כאשר שאלתי את הפקידה מדוע אינני יכולה ללוות את הילד? התשובה שקיבלתי הייתה "ככה,יש פה מנהל תוכלי לשאול אותו" כמובן שביקשתי לשאול את המנהל אך הוא היה עסוק בשיחת טלפון ונתבקשתי להמתין, המתנתי למנהל ולאחר כ-5 דקות כשסיים המנהל את שיחת הטלפון (כל זה בזמן שהסרט כבר החל והתורים בשלושת הקופות התארכו) בסיום שיחת הטלפון של המנהל הוא כלל לא התייחס לבקשתי לדבר עימו הוא ניתק את השיחה וסובב את גבו ויצא מין החדר, בתגובה קראתי אליו "סליחה,אתה יכול לומר לי מדוע אינני יכולה להיכנס לסרט?" לא קישרתי שזה קשור לאיזשהו נוהל שמותר אך ורק מגיל 14 אף אחד לא טרח להסביר זאת בדרך תרבותית כשהגעתי וכשהתקשרתי. המנהל טען זה הנוהל ושוב ניסה להתחמק ממני,שוב שאלתי איזה נוהל? ואז קיבלתי הסבר לטענתו כי הכניסה מתחת לגיל 14 אסורה, ביקשתי לראות את הנוהל כתוב אך המנהל מסר בתגובה "אין שום נוהל כתוב ,ככה אני החלטתי כי ככה אני רוצה", התעקשתי בשנית כי אני מעוניינת לראות את הנוהל בכתב מכיוון שבתור היו מס' ילדים שגילם מתחת לגיל 14 ואשר היו ללא לווי הורה וקנו כרטיסים לסרט "מהיר ועצבני 4" ולכן רציתי לדעת מהו ההבדל? מדוע הילדים האחרים כן ואנחנו לא, שהרי אין בזה שום הגיון, ונוהל הוא משהו גורף הכולל את כולם יחד ולא אנשים ספציפיים ואשר נכתב תחת הוראות ונהלים.
לאחר שסירב בתוקף להראות איזה שהוא נוהל,כי לטענתו לא היה, יצא מהקופות וצעק ליד כל האנשים שהיו בתור "אני מצטער על העיכוב האישה המטורפת הזאת פה עושה לנו בעיות תעברו לקופות אחרות" הופתעתי ונפגעתי מתגובתו ומהמצב שבו הוא טרח להעמיד אותי מול כל האנשים אשר המתינו בקופות על-מנת לרכוש כרטיס, נבוכה החלטתי להתעלם ממה שאמר המנהל מאחר וידעתי כי אם ניגרר לריב היחד שיתאכזב מכל המצב יהיה אחי הקטן והוחלט כי ניכנס לסרט אחר על מנת לא לאכזב את הילד אשר הובטח לו כי נצפה בסרט בשבת, בזמן שהילד בחר סרט אחר להיכנס אליו הגיע המנהל עם דף מודפס בוורוד ,ובצורה תקיפה והצמיד לי את הדף לפנים "רצית נוהל, הנה נוהל קיבלת!" ואני בתגובה תודה רבה,אך בעיניי זה מוזר כי לפני מספר דקות לא היה נוהל וכי לטענתך אתה החלטת, ועודני מנסה לקרוא את הנוהל ולהבין במה מדובר החליט המנהל לחטוף את הנוהל מידיי מבלי לתת לי אפשרות לקרוא. רכשתי כרטיסים לסרט אחר אך ביקשתי להיכנס לאולם הקולנוע של "מהיר ועצבני 4" ע"מ לראות האם אכן בבית הקולנוע רב חן ברחובות אוכפים את הנוהל ולא מכניסים באמת ילדים מתחת לגיל 14. כמובן כשנכנסתי לאולם הקולנוע לא הופתעתי לגלות כי האולם מלא בילדים קטנים וללא ליווי הורים ובטח שלא מעל גיל 14 וכאן אני שואלת, האם המנהל עושה צחוק מעצמו? ממני? מאנשים שמעוניינים לבוא ולצפות בסרט? הרי ידוע שהנוהל רשום רק ע"מ שיראו ולא על מנת שיבוצע.
לאחר וויכוח קולני,וצעקני מצד המנהל נכנסתי לסרט השני שאליו רכשתי כרטיסים והוא המשיך ללכת אחריי, נכנס לאולם הקולנוע, נצמד אלי בצורה אלימה וטען כי הוא לא מעוניין שאני אכנס לראות את הסרט שהרי הוא המנהל והוא מחליט מי יצפה בסרט ומי לא. הנני שילמתי את הכרטיסים לסרט ממיטב כספי ולא בחינם רציתי לצפות בו. כמובן,שבזמן הוויכוח המנהל קרא לי "מטורפת ועוד " וטען,כי הוא מנהל את בית הקולנוע קרוב לשלוש שנים והוא עושה את הכול איך שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה, יכול להיות שבגלל זה הוא הרגיש צורך להפגין את הסמכות שניתנה לו בידיים? ובמידה וניתנה לו הסמכות להיות מנהל כנראה שבידיו נמצאים הכישורים לכך, מדוע כישוריו כמנהל לא באו לידי ביטוי במתן דוגמא חיובית ובאופן בו שאר עובדיו ילמדו לתת שירות הולם לקהל הצופים אשר בסך הכל רצו לצפות בסרט? האם המנהל כל כך אמיץ ע"מ להשפיל אותי אשה בהריון אשר נבהלה מאופן התנהגותו התוקפנית והאלימה פיזית ומילולית בזמן שכל האנשים צופים בהצגה שבה הוא הכוכב הראשי?
יש לציין כי הוויכוח נעשה בזמן שהסרט כבר החל ואנשים כבר צפו בסרט בבית הקולנוע, עוד ציין המנהל כי הוא מפסיק את הסרט וקורא לביטחון ע"מ שיפנו אותי וכמו כן, למשטרת ישראל, שאלתי לסיבה מדוע משטרה וביטחון צריכים לפנות אותי מהאולם שהרי שאני רציתי לראות את הנוהל ומפה נוצר הוויכוח המיותר וחסר החשיבות מבחינתי אך פורק עצבים ואלים מאוד מבחינת המנהל. אחי הקטן נבהל עד מאוד כששמע כי תוזמן משטרה לאירוע וכי המנהל רוצה להפסיק את הסרט באמצע ההקרנה ופרץ בבכי, כשראה המנהל את הילד בוכה אמר לי כי "יש לך מזל שהוא בוכה אחרת הייתי מראה לך מה זה" ופה אני שואלת אתכם,עם מי הוא חושב שהוא מדבר\מאיים המנהל הנכבד? עם אחד העובדים שלו? עם משפחתו? עם חבריו? ועוד אל מול עיני כל קהל הצופים בסרט.
בנוסף,לא הסס לחזור ולומר את המשפט " את תראי למה אני מסוגל אני היום יהרוס לך את הערב,אני יהרוס לך את הערב!"
חשוב לציין כי הנני אישה בהיריון בתחילת חודש תשיעי,כמובן שמיותר לציין שאת הסרט שבסופו של דבר רצינו לראות לא ראינו ויצאנו באמצע.
המבטים שנשלחו אלי מאנשים היו מאוד לא נעימים.
אדון המנהל העמיד אותי במצב מאוד לא נעים ומביך עד מאוד כאחד, הרי שבאתי לראות סרט ולהעביר ערב בנעימים ואת הנוהל הכול כך מדובר היה ניתן להסביר לי בדיוק בחצי דקה,אך לא הפקידה ולא אדון המנהל טרחו לעשות זאת.

כשבקשתי מידע היכן אני יכולה להתלונן כמובן שגם כאן נתקלתי בצורה בוטה ולא נעימה של המנהל , ביקשתי את פרטיו של המנהל ורק לאחר שנאלצתי לדרוש זאת בצורה תקיפה קיבלתי את הכתובת של פניות הציבור ואת שמו, כששאלתי את הפקידה לשמה צעק אדון המנהל "אל תמסרי לה את שמך" ,מדוע אני אמורה להיות תקיפה ע"מ לקבל את הכתובת? הרי זכותו של כל אדם להתלונן,בשביל זה קיימת מחלקת לתלונות ציבור.

לפי מה שנמסר לי מאדון המנהל העונה לשם אורי צור מנהל קולנוע רב חן ברחובות,אם הוא המנהל שלכם אז הנני מציעה לבדוק את הנושא שוב,עגמת הנפש שחוויתי הייתה לא נעימה כלל, הילד שבא לראות סרט בכה כל הערב ונאלצנו לחזור הביתה ולוותר על היציאה.

האם ייתכן שבגלל מנהל הקולנוע אני יהרוס לעצמי ערב? אני ארגיש מושפלת ואספוג קללות?
כשיצאתי מהסרט ראיתי ילד מתחת לגיל 14 יושב בצד הקולנוע ובידו כרטיס לסרט "מהיר ועצבני" שאלתי אם אותו הוא כן יכניס לסרט והוא בתגובה ענה "כן ,אני יכניס אותו דווקא" ואני שואלת האם זו התנהגות ראויה למנהל? האם בוגר להתנהג ככה? כפי שאני יודעת מנהל אמור להתנהג בצורה נאותה עם רמה אחת מעל הלקוח, מבלי עצבים עם רצון להסביר ולעזור ע"מ שהלקוח יהיה מרוצה.
הנני מאוכזבת ופגועה מאוד מהיחס שבו נתקלתי ומההשפלה שחוותי בערב.
מקווה לקבל תשובה מפורטת ומקובלת אשר תענה לכל תלונותיי וטיפול ראוי לתלונות מסוג זה ,כמו כן אבקש להביא תלונה זו לידיעת המנהל שטען כי "כולם אומרים שיתלוננו אך אף אחד לא עושה זאת באמת".





בברכה,
בת-אל עוליאל 0503851838

אבקש ליצור קשר ברגע קבלת התלונה!



עוגמת נפש סוג הנזק :

קולנוע רב חן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה