פרטי התלונה

תלונות קולנוע רב חן

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מבישה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני שולחת לך את המכתב רק בגלל תחושת הזלזול העמוקה שאני חשה כרגע מאת רשת רב חן.
לפני כחודש וחצי הלכנו מספר חברים לראות בקולנוע רב חן בירושלים את הסרט אווטר, הגענו לקולנוע מלוכלך עם פוקפורן על הכסאות ועטיפות ממתקים על הרצפה, הסרט שאורכו שלוש שעות, התחיל בשמונה, אך למעשה במשך חצי שעה ישבנו באולם באפס מעשה - כי בישראל שאומרים שמונה הכוונה היא לשמונה וחצי, כך שמי שהקדים להגיע כראוי עשר דקות לפני הזמן ישב ארבעים דקות באפס מעשה ועוד עשרים וחמש דקות לצפות בפרסומות,
זאת לאחר שבכניסה לבית קולנוע , מי שבודק את הכרטיסים ומחלק את המשקפיים של התלת מימד - הכניס אנשים כמו בקר ודיבר כאילו הוא מוכר בשוק , בלי טיפת גינונים או לפחות יחס נאה לאנשים שהוא לא מכיר, אחרי צפייה בסרט של שלוש שעות, שמחיר כרטיס בו עולה ארבעים וחמישה שקלים (!!!!) דקה אחת לפני סוף הסרט הדליקו את אורות האולם - ככה שכל הפואנטה - נעלמה ואיבדה את האפקט שחיכנו לו שלוש שעות!
כמובן שאחרי כל הערב הזה, נפרדו מאיתנו בקולנוע בכך שהעבירו אותנו במעיין "מגנומטר" מחשש שנגנוב את המשקפיים.
בקיצור עוגמת נפש גדולה.
פניתי במכתב לרב חן בתאריך 26 לינואר במכתב תלונה על ההתנהלות, בתגובה בראשון לפברואר שלחו לי מייל בבקשה שאציין את כתובתי ומאז שתיקת אלחוט, פניתי שוב ונענתי ע"י מטפלת פניות הציבור שהם מצידם כבר שלחו תגובה, לבסוף הואילה לשלוח לי את תגובתם במייל ב 21 לפברואר, בתגובתם הם ענו כי הם בדקו את הדברים מול מנהל הקולנוע שאמר כי לא היו הדברים מעולם ואף אחד אחר לא התלונן ולכן לא נמצא מקום לפיצוי.
לאחר שקראתי את המכתב וחזרתי לאותה נציגת רב חן (מיטל), היא ענתה לי שמבחינתם הם ביררו מול הקולנוע והמנהל - שאמרו להם שלא היו דברים ו"לכן פה מסתיים הטיפול", לטענתה הם לא קיבלו יותר תלונות או פניות לכן היא לא יודעת על המקרה ומבחינתה, כי כנראה שאדם אחד בעינייה הוא לא דובר אמת ורק מבול של פניות יגרום להם להגיב...

התחושה היא תחשות תסכול של אזרח מול גוף מזלזל - את הכסף הם יודעים לקחת - ואת השירות הם מנערים מעליהם!
עלבון סוג הנזק :
להתייחס לאנשים ברצינות ולזכות כספית את הסכום שבוזבז עבורם! פתרון נדרש :

קולנוע רב חן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה