פרטי התלונה

תלונות on-line

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על תיקון במסגרת אחריות על המוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.11.2005 רכשתי מכונת אספרסו מאתר last price של חברת on-lineבתאריך 04.06.06 שלחתי את המכונה לתיקון ,עקב קורוזיה במגש הניקוז, דרך מעבדת "אלקטרו ברק".
ההתחייבות הייתה שעד 15.06.06 המכשיר יתוקן!!.
היום 22.06.2006 שעה 12.52 המכשיר עדיין אינו ברשותי.נוסף על כך מנהלת שירות לקוחות דורשת תשלום על התיקון!!! (למרות שהמוצר עדיין תחת אחריות של שנה!!!!!!!
טענתה שיש קורוזיה במגש עקב הצתברות נוזלים...!!!!!!
וכי מה תפקידו של המגש אם לא איסוף עודף הנוזלים??!!
יש לציין כי אני משתמש במכונה פעם בשבוע לערך בעיקר בסופי השבוע ודואג לנקות את המגש מהנוזלים כבדרך קבע עפ"י חוברת הוראות ההפעלה!!!
לעניות דעתי (הלא מיקצועית) רמת הגימור של המגש הינה מתחת לכל ביקורת
וכי הקורוזיה אינה בכל המגש אלא רק במקומות מסויימים מאוד.מלמד על רמת גימור נמוכה ביותר!!.
דרך אגב גם חודש לאחר הקנייה לערך זרבובית הקיטור של המכונה התקלקלה וגם אז רצו ממני כסף על התיקון!!(חודש לאחר הקנייה - המוצר באחריות).
בסוף לאחר צעקות מצידי לא גבו את הכסף!!
זו ממש חוצפה שאינה יודעת גבול מצד החברה לדרוש תשלום על תיקון מוצר שעדיין באחריות.
כנראה שזו דרך קבע של חברת on-line "לסחוט" עוד קצת כסף מלקוחות מסכנים
עוגמת נפש אותה בעיה בעם השניה אם אותה החברה סוג הנזק :
החלפת המגש או צביעתו בצורה מיקצועית.... כן... גם נ פתרון נדרש :

on-line שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה