פרטי התלונה

תלונות on-line

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחירים לא הגיונית + אי מתן תגובה לפקס שנשלח מספר פעמים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגשימים 3, פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן פקס שנשלח למשרדי חברת ON LINE, מספר פעמים , בימים שונים, ללא כל התיחסות או עניין בלקוח מאוכזב. אולי דרך אתר תלונה, שכבר עזר לי מאוד בעבר, אקבל התיחסות מחברת ON LINE.
להלן מלל הפקס המדויק :
" לפני כשנה רכשתי מאתר וואלה שופס מכונת תספורת של babyliss דגם 7465.
המכונה מצוינת, עובדת ללא כל דופי ואני מאוד מרוצה מתוצאותיה.
אני שומר עליה כראוי, מנקה, מאכסן אותה בין שימוש לשימוש, הכל כמו שעון.
לפני כשבועיים, גיליתי שאבד לי הפנל הפלסטי שקובע את דרגות החיתוך של השיער. מדובר בפלסטיק הקטן יותר מבין השניים שסופקו, אשר רק בו הייתי משתמש בכל פעם.
המכונה , למרות תקינותה המופלאה, מושבתת בגלל המחסור ברכיב הצנוע , אך חשוב ביותר.
התקשרתי לפני כשבועיים לחברת און ליין, סיפרתי את המקרה המצער מבחינתי.
נאמר לי שעלות התוסף הפלסטי הוא 40 ₪. 40 ₪ ?? כל המכונה עלתה לי לפני שנה 99 ₪ , כולל המשלוח!!! איך יכול להיות שעל כל המכונה אני אשלם 99 ₪ בלבד, אבל על חתיכת פלסטיק מסכנה אשלם 40 ₪ ??
הועברתי אל המחסן. הגברת הנחמדה במחסן לא יכלה לתת לי תשובה הוגנת בעניין המחיר. מסרה שזהו המחיר ואין לה מושג למה חתיכת פלסטיק פשוטה עולה כמו חצי מכונת תספורת מקצועית. מטון דבריה, גם היא הסכימה איתי.
אשמח לקבל תשובה מאדון המנכ"ל היושב לו שם ואולי אולי קורא את מכתב זה. "

עלבון סוג הנזק :
מתן חלופה לפנל הפלסטי השבור. פתרון נדרש :

on-line שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה