|
|
|
|
|
|
שרות מגעיל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 29 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי לפני תשעה חודשים מדיח כלים תוצרת כרומקס.המדיח התחיל לעשות כתמים על הכלים,הזמנתי שרות הגיע טכנאי ואמר שצריך להחליף חלק שאין לו ברכב והוא יזמין.בחברת און ליין אמרו שהחלק חסר ויגיע רק ב:15.10.06 חיכיתי בסבלנות אבל אף אחד לא יצר קשר.היתקשרתי ומאז עד היום כל פעם אומרים שהאניה עוד לא הגיעה והחלק לא נמצא,אומרים שיבדקו ויחזרו ואף אחד לא חוזר,הצעתי שיתנו בנתיים מדיח חלופי או שיבטלו עסקה הם לא מוכנים לישמוע ןלא מיתיחסים אליי.אודה לכם אם תעזרו בנושא.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר במהרה או אספקת מדיח חדש במידה ואין את |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
on-line שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|