פרטי התלונה

תלונות on-line

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה לא תקין שסופק לי כמוצר חדש נושא התלונה:
שירן אריאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏26 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב מגשימים 3 פתח תקוה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2006 עברתי דירה. במסגרת מעבר הדירה רכשתי מוצרי חשמל וביניהם גם מייבש כביסה HOOVER HTDV45 דרך אתר האינטרנט LASTPRICE שהוא משווק מורשה של חברת ONLINE. ההזמנה בוצעה בתאריך 19 במרץ 2006, אך אספקתו התעכבה ובוצעה רק לאחר מעבר הדירה. המייבש הגיע לביתי ועמד ללא שימוש עד לתחילת הגשמים שכן עד אז הסתדרנו עם תליית כביסה לייבוש על חבלי הכביסה. כבר בהפעלה השניה של המייבש נפל מסנן האבק לתוך המייבש (המייבש הופעל בשעה שלא היינו בבית) והותיר בתוף שבתוכו פגיעות רבות. הזמנו טכנאי שחיבר את המסנן חזרה ללא החלפתו וטען שהבעיה נפתרה. ביקור זה היה בחודש ספטמבר 06. בהפעלה הבאה של המוצר נפל שוב המסנן והותיר חבטות נוספות בתוף של המייבש. הפעם היינו בבית ועצרנו את פעולת המייבש לאחר רגעים בודדים. טכנאי נוסף שנשלח, זמן לא רב לאחר הביקור הראשון, החליף הפעם את המסנן אך שוב הבעיה לא נפתרה שכן בהפעלה הבאה של המייבש קרתה שוב אותה תופעה. פניה נזעמת לחברת און ליין הביאה לטיפולו של מר ירון מור, מנהל השירות הטכני בבעיה והנ"ל הבטיח שיגיע אליי אישית לראות את הבעיה. בפועל נשלח טכנאי שלישי, מספר ימים מאוחר יותר, שהחליף שוב את המסנן ושוב קרתה אותה תופעה בדיוק. לאחר ויכוחים רבים, במהלכם הובטח לי ע"י מר ירון מור בהזדמנויות שונות כי:

א. יוחלף המוצר למוצר חדש.

ב. תבוטל העסקה.

ג. יוחלף התוף לתוף חדש ללא פגיעות.

נלקח המוצר בתאריך 22.11.06 לחברה ושהה שם כשבוע ימים, כשהבשורה שקיבלתי (גם זאת לאחר נדנודים רבים מצדי הלקוח שכרגע אין לו מייבש כביסה) היא שהמוצר תקין ויוחזר אליי כמות שנלקח ללא כל החלפה של שום חלק בו.

בתאריך 1.12.06 הוחזר אליי מייבש אחר, עליו נאמר שהוא חדש, אולם הוא הגיע עם פגיעות פיזיות קשות על המכסה שלו ובתוך התוף, מה שלחלוטין מפריך את הטענה שמדובר במוצר חדש!
בירור קצר העלה שמר ירון מור כבר אינו עובד בחברה והמחליף שלו, בחור בשם אייל, הודיע לי חד משמעית כי המוצר לא יוחלף וכי:
א. אנסה לעבוד עם המוצר ובמידה ויתגלה כתקין, יוחלף רק המכסה שלו.
ב. התוף לא יוחלף על אף שיש בו מכות וחבלות!

מובן שתשובה מעין זו אינה מקובלת כיון שאיני מוכן לקבל את העובדה שאני שילמתי במיטב כספי עבור מוצר חדש ובפועל אני מקבל מוצר מתצוגה/משומש או כל הגדרה אחרת שאינה "חדש".

עליי להדגיש ולציין שהשימוש במוצר נעשה בדיוק בהתאם לכתוב בחוברת ההוראות שצורפה אליו וללא כל סטייה ממנה ושאנחנו כשתי נפשות שלא מפעילים את מכונת הכביסה לעתים תכופות אלא בערך אחת לשבוע ואת המייבש אף פחות מכך עקב מספר הגשמים המועט עד עתה, כמעט ולא השתמשנו במייבש עד עתה. לכן עוגמת הנפש והכעס רבים עוד יותר, שכן מדובר במוצר כמעט חדש לחלוטין שעשה בעיות למן הפעלתו בפעם השניה!

מחברה רצינית כמו שחשבתי שחברת און ליין מתיימרת להיות בטרם הרכישה של המוצר, הייתי מצפה לנהוג בי בכבוד ולהציע פתרון הולם כפי שהציע מר מור בשיחות הטלפון עימו ולדאוג להפיכתי ללקוח מרוצה ולא ללקוח מאוכזב, ממורמר ומתלונן!

פיצוי על עוגמת נפש+ביטול העסקה או החלפה לחדש פתרון נדרש :

on-line שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה