פרטי התלונה

תלונות on-line

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מוצר אשר נלקח לתיקון והתעלמות השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
המרץ 6קרית אריה פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בשנת 2000 לערך,רכשנו כיריים של רוזייר,דגם המשלב גז עם ספירלת הלוגן.
עם הזמן,הצטברו מספר בעיות וקלקולים במבערי הגז,לכן החלטנו להזמין שרות.
בשיחה עם און ליין,היבואן,הפנו אותנו ל: "צ.י.טכנוקור בע"מ",מרחוב החיטה 5 בחיפה,טלפון 048415540,אשר נותנים להם את השרות בצפון.
ביום 18072007,הגיע טכנאי מטעמם ,בדק את הכיריים ופסק שיש להעבירם למעבדה ,מאחר ומדובר במערכת הגז ולכן קיים ההיבט הבטיחותי.
לדבריו,בתוך שבועיים לכל היותר,נקבל את הכיריים בחזרה.
הנ"ל גבה 200 ש"ח,אשר יקוזזו בהמשך מסכום התיקון שאמור לעלות עוד 400-500 ש"ח.הוצאה קבלה מספר 52845.והושארו לנו כיריים חלופיות פשוטות עם מבערי גז בלבד.
מאז חלפו כמעט חמישה חודשים,אך לא קיבלנו את הכיריים בחזרה.למרות שיחות חוזרות ונשנות עם טכנוקור,לא זכינו לקבלן בחזרה.
הטענה שחוזרת תמיד היא כי מחכים לחלפים מחו"ל,ובכלל מה הלחץ,הרי יש לכם בינתיים במה לבשל.
כמו כן נחסמה הגישה בפנינו למנהל,על אף שבכל שיחה ביקשנו זאת מהפקידה.טענותיה היו כי הנ"ל עסוק/איננו/יתקשר אלינו יותר מאוחר וכיו"ב.
נציין רק כי משנלקחו הכיריים מאיתנו ,התקשרה הפקידה כבר למחרת ודחקה בנו להסכים להצעת המחיר לתיקון,מאחר והכיריים עומדות פתוחות במעבדה וחבל שיגרם להן נזק.
עם היבואן "און ליין",אין מה לדבר,ובכל התקשרות העבירו אותנו בין העמדות השונות עד שנואשנו.
אנו מבחינתנו מפנים את הטענות כלפי היבואן,אשר הוא אחראי על קיום מלאי חלפים כפי שנקבע בחוק הגנת הצרכן ולו גם אחריות שילוחית כלפי נותני השרות מטעמו,באשר למשך זמן התיקון כפי שנקבע באותו החוק.
נציין בנוסף כי עלות הכיריים שהועברו למעבדה ,כ-4000-5000 ש"ח.
תודה

עוגמת נפש,טרחה וכספי סוג הנזק :
החזרת המוצר המתוקן לאלתר ופיצוי בגין הוצאות שנגרמו לנו. פתרון נדרש :

on-line שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה