פרטי התלונה

תלונות on-line

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה הובר פתח עליון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר במייבש כבישה הובר שנרכש דרך אתר באינטרנט שנקרא LAST-PRICE
המכשיר משמיע רעשים ונקישות החל מהיום הראשון . הגיע טכנאי שהזיז כמה חוטים
ולאחר בדיקה התברר כי עדיין ישנם נקישות במהלך ההפעלה .
לדברי הטכנאי הוא לא רואה דרך לטפל בזה מלבד החלפת המכשיר .
פניתי במשך שבוע וחצי על מנת להסדיר את החלפת המכשיר ומסתבר כי :
הטכנאי כלל לא רשם את המלצתו בדו"ח תיקון שהעביר למעבדת השרות ,
הובטח לי טלפונית כמעט כל יום שמנהלת השרות בשם ילנה תחזור אלי עם תשובה .
ילנה לא חוזרת וגם אף אחד מהם לא מתקשר .
היום נמסר לי שזה בכלל תלוי בסמנכ"ל אלפי מנשה ושגם הוא עסוק מאוד ולא ידוע מתי יתפנה לתת לי תשובה .
בקיצור אין עם מי לדבר ואני תקוע עם מייבש / טרקטור .
אני לא יודע למי לפנות ומה לעשות היות והם אמרו לחברה שממנה רכשתי את המכשיר שאני בטיפול .

כספי סוג הנזק :
בעדיפות ראשונה ביטול העסקה בעדיפות שניה החלפת המכש פתרון נדרש :

on-line שירות לקוחות

, תגובה:
מנשה אלפי - סמנכ"ל תפע שם ותפקיד:
בתאריך 12.12.2005 טכנאי היה בבית הלקוח והחליף רצועה למייבש הכביסה , לאור פנייתכם נשלח טכנאי פעם נוספת אשר ביצע כיוון ושימון של ציר המנוע. ביום 16.01.2006 פנינו ללקוח בשנית והתבשרנו מאת הלקוח כי המוצר תקין ללא כל בעיות .
כמו כן הוארכה תקופת האחריות של המוצר ב 6 חודשים עבור מר כהן סמי.
תגובה:
כפי שמפורט בסעיף התגובה. לחברת און ליין סחר ושיווק קיימים מעל כמיליון לקוחות המרוצים מאיכות השירות שניתנת להם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה