פרטי התלונה

תלונות on-line

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניגבה כסף שלא התקבל תמורה ! נושא התלונה:
יונאי רמי ועידית יונאי שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחב' און ליין בחודש אוקטובר .לבעלת החברה בשם ציפי פלד .
הזמנתי פרסום בדיוור ישיר .
שלמתי 1.000שקל ע"ח ולא קבלתי קבלה /חשבונית .את העריה הגרפית שהוצג בפניי לא היה ראוי לפרסום .בקשתי את כספי בחזרה ובעלת החברה אמרה שהיא לא מחזירה לי את הכסף .כשאמרתי לה שאני אמסור אותה למס הכנסה היא נבהלה ושלחה לי קבלה .היא מסרבת להחזיר את כספי ומתנהגת אלי בחוצפה ואטימות .אני דורש בחזרה את 1.000שקל לא קבלתי שום תמורה .

כספי סוג הנזק :
להחזיר את כספי חזרה . פתרון נדרש :

on-line שירות לקוחות

, תגובה:
מנשה אלפי - סמנכ"ל תפע שם ותפקיד:
לא מדובר בחברת און ליין סחר ושיווק בע"מ אלא בחברה אחרת..... תגובה:
אנא פנו ללקוח על מנת שיעביר לכם את פרטי החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה