פרטי התלונה

תלונות on-line

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור רוזייר 2050 נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 7/10/02 רכשתי ברשת בסט ביי תנור אפייה רוזייר דגם 2050.
ביום שבת ה 28.1.04,מתבשל לו להנאתו סיר חמין בתנור המדובר.
בעודנו יושבים בסלון,נשמע פיצוץ אדיר מהמטבח ולהפתעתנו הרבה הדלת של התנור התפוצצה והתרסקה לאלפי זכוכיות.
מיותר לציין את הבהלה שהתרחשה בעוד ששלושה זאטוטים משתובבים להנאתם ברחבי הבית.
למזלנו אף אחד לא נפגע,אך מיותר לציין הנזק שחלילה היה יכול להגרם.
פניתי ליבואן "און ליין" אל מנהלת שירות לקוחות ילנה,אשר לא התרגשה במיוחד מהאירוע.לטענתה במידה והיה מדובר בפגם בייצור,התקלה הייתה מתרחשת לפניי הרבה זמן ולא כעבור 3 שנים ושכנראה ודלת התנור הייתה סדוקה. עלות דלת חדשה 650 ש"ח+תשלום לאלרם נותן השירות 190 ש"ח. היא הציעה הנחה של 50% בעלות הדלת. לא עדכנו אותי לעולם שבמידה ויש סיכוי שהדלת סדוקה ייתכן מקרה כזה שכן לא הייתי מתקרבת למוצר. כמו כן למראית עין לפחות התנור היה שלם ללא סדקים כאלה ואחרים.
תודה מראש על תשומת הלב
כספי סוג הנזק :
החלפת הדלת ללא עלות. פתרון נדרש :

on-line שירות לקוחות

, תגובה:
מנשה אלפי - סמנכ"ל תפע שם ותפקיד:
המוצר נמצא ברשותה של הגב' אגאי מעל 3 שנים. במהלך התקופה הארוכה הזו הסבירות כי המוצר\ הזכוכית קיבלה מכה מתבנית או מכל חפץ אחר בביתה של הגב' אגאי הינה גבוהה ביותר במהלך 40 החודשים שהמוצר נמצא ברשותה , ולכן נוצר כשל בעמידותה של הזכוכית העת החימום. כל מוצר אשר נרכש ועבר את פרק זמן האחריות בתקופה כה ארוכה כל חברה תגבה תשלום בגין הנזק \ תקלה שארעה במוצר. חברת און ליין מעניקה שירות אישי ומהירלכל לקוח מתוך מאות אלפי הלקוחות אשר רכשו ממגון המוצרים אותם אנו מייבאים.
על מנת לרצות את הגב' אגאי הענקנו הנחה של 50% מעלות התיקון, ולצערי עמדתנו לא התקבלה על ידה.

תגובה:
הצעתנו עדיין תקפה לתיקון המוצר ב 50% עבור הזכוכית ותשלום של 190 ש"ח עבור הטכנאי + עבודה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה