לא בודקים בקשות של לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת |
כתובת: |
נצרת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני אשה שנשואה +1, עובדת באזור חיפה, לקחתי לפני שנה ומשהו משכנתא מבנק ירושלים בסניף נצרת, נקלענו בחודשים האחרונים למצוקה כלכלית קטנה, לציין שלא חזרו שום תשלומים לא לבנק ולא לגורמים אחרים, ביקשנו מהבנק שידחה שני תשלומים מהמשכנתא במטרה להקל על המצב, ביקשו לשלוח פקס לסניף ולפרט, שלחתי לבקשתם, התקשרתי אליהם אמרו תשאירי פרטים ונחזור אליך, ואף אחד לא חזר, כדי לקבל שירות לקוח צריך להתחנן, איזה שירות זה, לא ממליצה לאף בן אדם להיות לקוח לבנק הזה, לפחות בסניף שאני לצערי הרב נמצאת בו, בושה וחרפה
|
נזק כספי |
סוג הנזק : |
להתייחס ללקוח לחזור אליו, לתת תשובות, לא לענות בשלילה בלי לבדוק המקרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|