פרטי התלונה

תלונות בנק ירושלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק ירושליםשעות פתיחה בנק ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא בודקים בקשות של לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נצרת כתובת:
נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אשה שנשואה +1, עובדת באזור חיפה, לקחתי לפני שנה ומשהו משכנתא מבנק ירושלים בסניף נצרת, נקלענו בחודשים האחרונים למצוקה כלכלית קטנה, לציין שלא חזרו שום תשלומים לא לבנק ולא לגורמים אחרים, ביקשנו מהבנק שידחה שני תשלומים מהמשכנתא במטרה להקל על המצב, ביקשו לשלוח פקס לסניף ולפרט, שלחתי לבקשתם, התקשרתי אליהם אמרו תשאירי פרטים ונחזור אליך, ואף אחד לא חזר, כדי לקבל שירות לקוח צריך להתחנן, איזה שירות זה, לא ממליצה לאף בן אדם להיות לקוח לבנק הזה, לפחות בסניף שאני לצערי הרב נמצאת בו, בושה וחרפה
נזק כספי סוג הנזק :
להתייחס ללקוח לחזור אליו, לתת תשובות, לא לענות בשלילה בלי לבדוק המקרה פתרון נדרש :

בנק ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה