פרטי התלונה

תלונות בנק ירושלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק ירושליםשעות פתיחה בנק ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל בלקוחות (אני ואחי) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי פתחתי חשבון בנק בבנק ירושלים בסניף בני ברק אצל הפקידה נחמה כדי להשקיע כסף בפק"מ לטווח הארוך.
כשפתחתי את החשבון אמרו לי שכל חודש הבנק ישלח לי מצב חשבון ויודיע לי כל פעם שהכסף ניפתח כדי שאני יהיה זכאי לסגור אותו שוב ולדעת מה הריבית.
מאז ועד היום !!! אף פעם לא היתקשרו אלי בשביל להודיע לי ושלחו לי אולי פעם בכמה חודשיים דף שהדפיסו אותו בתאריך הראשון לחודש ואני מקבל אותו לידי בתאריך 26 לחודש כשהכסף ניפתח ב17 לחודש !!! תבינו !!! 26 יום מאז הוצאת המיכתב ועד שהיגיע לידי !!! (כשאלתי את נחמה למה זה קורה היא לא האמינה לי אך הדבר חזר חלילה שוב ושוב - למעלה מ3 פעמיים !!!), אבל זאת רק ההתחלה, בסניף יש עוד מנהל אחראי ששמו אבי : ביום רביעי האחרון 10.10.07 החלטתי שאני רוצה למשוך כסף שיש לי בחיסכון אצלהם, הכסף צריך להיפתח ב17.10 אז רציתי להגיד להם שאני בא לקחת את הכסף כדי לתאם אבל (פה האבל הגדול ) לטלפון ביום רביעי הם לא ענו !!! מהבוקר אני מנסה אך ללא תשובה, עברתי יום וניסיתי את מזלי ביום חמישי - לאחר קרוב ל 8 דקות בהם אני מועבר במרכזיה הפנימית בין המחלקות (ללא זה שמישהו מדבר איתי) ענה לי אבי המנהל של נחמה וכששאלתי אותו למה לא ענו לי עד עכשיו הוא אמר לי :"מה אתה רוצה ממני יש לי פה לקוחות - נו " "אתה נישמע כזה להוט שאתה מדבר כאילו לא יודע מה" ... כשדיברתי אותו על החשבון שלי הוא אמר לי שאת הכסף הוא לא יכול למשוך החודש ושרק חודש הבא הוא יפתח !!!! (בטענה שצריך להגיד להם חודש מראש לא לחדש את החיסכון-דבר שלא אמרו לי כשפתחתי את החיסכון לפני שנה).
אמרתי לאבי שאני רוצה שיבדוק לי את זה והוא היתחייב לחזור אלי ביום ראשון 14.10.07 אך זה לא קרה כמו שחשבתי !
אז את החשבון שלי כניראה שאני יסגור שם - ראו הוזהרתם.
(יש לציין שקיבלתי יחס מאוד טוב כשפתחתי את החשבון שלי לפני שנה וחצי , אך הבנתי שכל זה היה כדי להנות מהאמון שלי לשים את החסכונות שלי בבנק הנ"ל) !
עוגמת נפש סוג הנזק :
1. לדבר עם האחרי המונה על אבי ונחמה כדי שדברים כאילו לא יקרו . 2. לדאוג שדואר יגיע בזמן ! 3.לדאוג לתשובה בכתב שתגיע אלי פתרון נדרש :

בנק ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה