פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנגדות לטיפול רפוי בדיבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
קופת חולים לאומית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי איריס,אם חד הורית,אם לילדה בת 17 שנים,שלומדת פיתוח קול מזה מס' שנים, לאחרונה מורתה על בעיה שיש לה בלשון,הופננו לרופא אא"ג,שהמליץ על ניתוח לחתוך את הפרנולום,(החוט המקשר בין הלשון לחך), מבירור שערכנו, לאחר הניתוח היא היתה אמורה לעבור ריפוי בדיבור,פנינו שוב לרופא אא"ג ושאלנו אם יש אפשרות לנסות קודם טיפול אצל קלינאית תקשורת לפני התערבות כירורגית, הוא הסכים איתנו והפנה אותנו לאבחון.
קיבלנו טופס 17 מקופ"ח לאבחון,הקלינאית שבדקה אותה מצאה לנכון שניתן לפתור הבעיה ללא ניתוח, הגשנו דוח הקלינאית לקופ"ח , ולתדהמתנו קיבלנו תשובה שלילית להמשך טיפול.
שאלתי היא למה שקופ"ח תאשר ניתוח ולאחר מכן ריפוי בדיבור, כשניתן לפתור הבעיה ללא ניתוח ובעלות נמוכה יותר? מדוע אנחנו משלמים מאות שקלים לביטוח רפואי משלים וכשצריך לקבל טיפול שחורג מטיפול של רופא משפחה זה לא מאושר. אם כך מה מטרת הביטוח המשלים? רק להעשיר את קופותיהן של קופות החולים וחב' הביטוח? אם הייתי חוסכת את הכסף הזה היום הייתי יכולה לממן לבד את עלות הטיפול באופן פרטי . ובנוסף מדוע קיבלתי טופס 17 לאבחון , ולהמשך טיפול לא?
עגמת נפש ואכזבה סוג הנזק :
אישור מקופ"ח לקבל הטיפול ולפתור הבעיה פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה