פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר קופ"ח נושא התלונה:
פדלון לינדה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, ב 10/4/13 שוחחתי עם נציג בשם יניב בקשר למעבר קופ"ח מ"לאומית" ל"כללית".
המעבר נכנס לתוקפו ומה 1/5/13 השתייכתי ל"כללית".
כשביקשתי לעבור לרופא משפחה מסויים נאמר לי שאין מקום ושייכו אותי לרופא שהקופה החליטה.
כשבאתי להכיר אותו ולקבל טיפול רפואי גיליתי כי התיק הרפואי שלי לא הועבר מ"לאומית" ל"כללית"...
"כללית" טענו כי "לאומית" היו צריכים להעביר להם אותו, ואילו ב"לאומית" טענו ש"כללית" צריכים לשלוח להם בקשה פנימית לתיק הרפואי.
כולם תיזזו אותו מפה לשם ואף אחד לא באמת ידע לתת לי תשובות מי אחראי להעביר את תיקי הרפואי מ"לאומית" ל"כללית" על מנת לקבל טיפול רפואי.
בשיחה עם יניב הנציג ב 10/4/13 הוא אמר לי כי ישנו פער בין הזמן בו אתה עובר קופה לבין תאריך ההשתייכות בפועל לקופה החדשה וזאת משום שבין הייתר מעבירים את התיק הרפואי שלך....אז מה השתבש בדרך??
קיבלתי כ"כ הרבה תשובות סותרות מנציגי "כללית" בטלפון ובסניף עצמו החל מ"את היית צריכה לדאוג למעבר התיק הרפואי שלך" ועד "תשלמי כסף ותוכלי להעביר את התיק" וכו גם דברים כמו "לא באמת קריטי לנו התיק הרפואי שלך, אפשר גם בלעדיו".
מה שממש לא נכון...רופא המשפחה ב"כללית" נתן לי אנטיביוטיקה שבכלל אסור לי ליטול....לתיק הרפואי יש חשיבות עליונה כשלקוח/חולה עובר מקופ"ח אחת לאחרת.
באמצע חודש יולי 2013 כשאני מיואשת לחלוטין מהבירוקרטיה שהנחיתו עליי ב"כללית" וללא יכולת לקבל טיפול רפואי הולם. פניתי למחוז "לאומית" - כאמור הקופה ממנה נפלטתי בחודש מאי.
הסכימו להחזיר אותי אליהם ומחודש ספטמבר 2013 השתייכתי מחדש ל"לאומית".
אך כאמור איני מעוניינת להישאר ב"לאומית" אחרת לא היית עוזבת מלכתחילה.
דיברתי עם "מכבי", הקופה אליה אני מעוניינת לעזוב והם הנחו אותי לעבור דרך אתר "ביטוח לאומי" שכן עתה יש מעבר עד ה 1/5/14 רק ש...מסתבר שאיני זכאית עתה לעבור קופ"ח שכן אני כביכול עברתי פעמיים ב 12 החודשים האחרונים.
זה ממש לא בסדר שכעת בשל תקלה וחוסר מעש של קופ"ח "כללית" אני צריכה לשלם את המחיר, ולהמתין כ"כ הרבה זמן עד שאוכל לעבור קופ"ח.
"כללית" לא עשו את עבודתם כראוי, מימני נימנע טיפול רפואי וכן ניגרמה לי עוגמת נפש ושלא נזכיר את העובדה שכל הזמן הזה "כללית" המשיכו לקחת לי כסף על אף שלא ניתן לי כל טיפול/מענה מהם.
ועתה בנוסף איני יכולה לעבור קופ"ח?? אני מבקשת שלאור הנסיבות החריגות שלי תיבחן אופציה לאפשר לי מעבר לקופ"ח "מכבי" בהקדם האפשרי וולא כל המתנה נוספת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מעבר מיידי לקופ"ח "מכבי" ונזיפה על נציגי קופ"ח "כללית" פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה