פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרופות (בדחיפות) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בעלי חולה במחלה מסוימת, לצורך כך הוא צריך להשתמש בתרופות שאינן בסל התרופות ואי אפשר לקנות אותן בארץ. בכל שלושה חודשים עליו להזמין את התרופות מחו"ל. התרופות מגיעות דרך חברת UPS. בכל פעם מבקשים מאתנו אישורים מאישורים שונים ומעכבים את שיגור החבילה אלינו.
לפני כשבוע וחצי הגיעה ההזמנה האחרונה. מאז שהחבילה הגיעה, חברת UPS מערימה עלינו קשיים ומתקשרים אלינו, ואנו מתקשרים אליהם כ-10 פעמים ביום. בכל פעם הם מבקשים מאתנו טופס אחר, או פקס אחר, או השד יודע מה....
בעלי צריך את התרופות, בלעדיהן הוא לא יוכל לתפקד!
היום הודיעו לנו בחברת UPS שהאשם המרכזי בכל הסיפור הזה הוא משרד הבריאות שמעכב את המשלוח של החבילה אלינו. במשרד הבריאות בנתב"ג עובדים בימים מסוימים עד השעה 13:00 בצהרים ומעבר לזה אין עם מי לדבר!
ניסינו להתקשר גם אל הרוקח המחוזי, אך לצערנו גם שם אין תשובה ומסתבר שהוא עובד רק יום אחד בשבוע.
אנחנו אובדי עצות. איננו יודעים מה לעשות. המשלוח מתעכב ובעלי צריך את התרופות. מה עושים??????
דבר נוסף הוא שנצטרך לשלם הון למיסים למדינה (שבגללה התרופות מתעכבות!) כדי לשחרר את החבילה.
בעלי לא מקבל את התרופות שהוא צריך באופן דחוף !!! סוג הנזק :
אנו צריכים את עזרתכם בזירוז קבלת המשלוח. אנו מקוים שבעתיד לא נצטרך לעבור יסורים רבים כל כך, כדי לקבל את משלוח התרופות החשובות. פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה