פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמצום רופאים על חשבון הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בקעת אונו וכל המרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוחת של קופ"ח לאומית מעל ל-17 שנה. לפני מס' שבועות גיליתי שאני בהריון ראשון ומיד פניתי לאינטרנט בכדי לקבוע בדיקה מסודרת אצל רופא באזור בקעת אונו. לאחר שהכנסתי מס' ערים שכנות והתוצאה שקיבלתי היא שעד ה-2.7.09 אני רק יכולה לחלום על תור לרופא נשים התקשרתי למוקד. שם הציעו לי לנסוע לערים מרוחקות כי אין תורים , ובאור יהודה למשל מגיע רופא פעם בשבוע עכשיו מה שלא היה פעם. נסעתי עד נתניה כדי לקבל שרות. מעקב הריון אמורים לעשות כל 3 שבועות, בנסיון האחרון לתאם שוב תור לרופא הוצע לי לנסוע לאריאל לתור באמצע יוני!! המצב מבייש מאד את הקופה ואני אישית נותרתי בהלם והתאפסתי מאד מהר וקיבלתי הצעות ממס' קופות. זה לא ייתכן שקיצצו רופאי נשים!
נכנסתי כרגע לאינטרנט וחיפשתי תור , בכל אזור המרכז לחודשיים הקרובים יש תורים אצל ד"ר פאוזנר בנתניה. אני פשוט בהלם מהקופה,, מדובר ברופא נשים ולא רופא מומחה אחר שצריך להמתין מס' שבועות בכדי לקבוע תור. כיצד מנהלים קופה בצורה הזו ? האם אני צריכה להתחנן לפקידות לאומית שישחילו אותי בין לבין? ולקבל את זעמן של כל הממתינות. אני בהחלט לא מתכוונת לעבור על המצב בתיקה ולפנות לכל גורמי התקשורת בעניין. בושה וחרפה! איך מקצצים בדבר כזה ומה אני לעזאזל אמורה לעשות עכשיו? לנסוע כל שלושה שבועות לרופא אחר? היכן האחריות.
אני בהחלט לא מתכוונת לעבור על הדברים בשתיקה !!! ואני בטוחה שיש עוד רבות כמוני שמנסות להגיע לרופא ושואלים אותם אם באמצע חודש יולי נוח להן!!


זוהי בהחלט רשלנות רפואית.
לקוחת לאומית זהב מאוכזבת וכעוסה מאד !
רפואי!! סוג הנזק :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה