פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אבחנה במתן התחייבות רפואית נושא התלונה:
יעקובסון אמיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.1.09 הגעתי לבי"ח מאיר אחרי לילה של הקאות שהתפתח בבוקר
לקשיי נשימה ותחושת נימול ביידים עד כדי אי יכולת להזיז אותן.

אכן בבית החולים עזרו לי בעזרת תרופות ואינפוזיות ושוחררי באותו היום.

לאחר מכן הם דרשו התחייבות רפואית מקופ"ח - מכבי במקרה זה - או תשלום עבור המיון.

לפי הנהלים של מכבי, הגשתי את כל המסמכים הדרושים לקבלת ההתחייבות וכן בקשות חריגות ואפילו פניה להנהלת המחוז דרך אגף פניות הציבור של מכבי, וכל פעם ניפנפו לי במסמך של משרד הבריאות שקובע לפי איזה קריטריונים מקבלים טופס 17 לאחר ביקור במיון.

ואני שואל : איך יכולתי ללכת לרופא ולחכות בתור כאשר איני מצליח לנשום ? איך יכולתי לדבר עם אחות בשירות הטלפוני כשאני לא יכול לנשום או לחייג ?
האם אני אשם שהלכתי ה 9 בבוקר ולא ב 2 בלילה ?
ושאלת השאלות : איך יתכן תשלום כ"כ גבוהה של יותר מ 600 ש"ח עבור ביקור במיון במדינה שבה ישנם אנשים שבקושי מרוויחים 150 שח ביום ?
איפה הפרופורציה ???

את הכסף לבי"ח עדיין לא שילמתי ודרככם אני רוצה להשיג מענה הולם לשאלת מתן ההתחייבות הרפואית, ממשרד הבריאות על נהליו, או ממכבי שלא מתחשבת במקרים החריגים של במטופליה
כספי סוג הנזק :
קבלת פנייה חריגה ואישור התחייבות רפואית פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה