פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירות רפואי שלא ניתן לי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
דינה יורמן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב1/1/2010 עברתי מקופת חולים כללית למכבי. בחודש 1/10 חוייבתי בתשלום עבור הביטוח המושלם שלי ושל בני וב2/10 זוכיתי בגין חיוב זה.
להפתעתי גילית חיוב בחודש 3/10 בסך של 40 ש"ח בחשבוני כאשר לא קיבלתי אף שירות רפואי מקופת חולים כללית מכיוון שאני ובני משוייכים לקופת חולים מכבי.
לאחר תלאות רבות שעברתי בשיחות ארוכות עם המוקד הטלפוני של קופת חולים כללית גילו כי גרושי(אנחנו גרושים מחודש 7/09) משתמש בשירותים רפואיים בקופה ומחייבים את כרטיס האשראי שלי בגין שירותים אלו.
מסתבר שאף אחד - לא משרד המרפאה ולא מוקד כללית לא טרח ליידע אותי כי עליי לבטל את ההרשאה אשר נתתי להם לחיוב כרטיס האשראי שלי בגין שירותים רפואיים- הרשאה אשר הוקמה בחודש 7/09 לאחר גירושיי. מן הסתם הייתי בטוחה שמגנים על זכויותי כאם חד הורית אשר נאבקת עד היום במשפטים ודרך הוצאה לפועל בגרושי על מנת לקבל את מזונות הילד המשותף שלנו אותו אני מגדלת לבדי מיום לידתו, אך גיליתי כי על אף שאני והוא גרושים- הוא יכול לחייב את כרטיס האשראי שלי ללא אישורי עברו טיפולים רפואיים שלו.
כמובן שמיד שגיליתי זאת פניתי לחברת האשראי ונתתי הוראה שלא לחייב את כרטיסי באף חיוב שיתקבל מכם אך לצערי את החיוב של 40 ש"ח בגין אורטופד שגרושי קיבל ממנו טיפול אני לא יכולה לבטל דרך חברת האשראי.
במוקד קיבלתי תשובות חצופות ולא הגיוניות- שאין שום בעיה עם זה שגרושה תשלם על הגרוש שלה על אף שהיא לא שייכת לקופת החולים שהוא משוייך אליה ועוד תשובות מטופשות אחרות שמיותר לציין כאן.
אני וגרושי נמצאים במלחמות משפטיות מזה כשנתיים וחצי כך שהפיתרון של לפנות אליו לא רלוונטי.
בתאריך 10/3/10 פניתי במייל למחלקת פניות הציבור של מחוז דן פ"ת של קופת החולים בתלונה בנושא, קיבלתי אישור כי פנייתי תטופל בהקדם.
לאחר שלא קיבלתי תשובה פניתי כעבור כחודש ב6/4/10 במייל חוזר ונעניתי ע"י גב' דינה יורמן ע.ממונה על פניות הציבור כי צר לה על העיכוב במענה אשר נגרם מחופשת החג וכי בימים הקרובים אענה.
כמובן שלא נעניתי וב3/7/10 שוב פניתי דרך המייל אך לא קיבלתי מענה.

אני מבקשת לבדוק כיצד תוכלו לעזור לי בנושא החזר של סכום אשר חוייב מחשבוני ללא ידעתי בגין שירות רפואי שלא אני ולא ילדי קיבלנו, בשל רשלנות של הפקידה במרפאת המעורר בגבעתיים שלא יידעה אותי שבשירות של חיוב כרטיסי על שירותים רפואיים גם השירותים של גרושי נכנסים לחשבון. בנוסף אבקש לבדוק את רשלנות המוקד והמרפאה שלא יידעו אותי שעליי לבטל את הרשאת חיוב הכרטיס שלי לאחר מעברי לקופת חולים מכבי- לאחר ששאלתי שוב ושוב מה עליי לעשות עם המעבר למכבי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+פיצוי פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה