פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים של תרופות מופרזת מרחל זינגר בת 91 נושא התלונה:
ניר  מירה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
פניות הציבור הרצל 30 ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי נמצאת בבית אבות נווה עמית ברחובות. מדי חודש היא מקבלת תרופות ומשלמת עבורן דרך בנק דיסקונט, ובאופן קבוע אין הלימה בין הסכום הנקוב לתשלום בחשבונית, לבין הסכום שיורד בבנק. זהו ענין חמור ודורש טיפול מידי! ניסינו לטפל באופן עצמאי ולא הצלחנו לקבל תשובה(מתמיה)למה להונות קשישים שזכרונם בוגד בהם, והם אינם בודקים חשבון , לא כך הוא במקרה של אמי. מי אחראי? כאשר פניתי למחסן תרופות בנ"צ הסבירו שהביליניג יוצר קשיים וגובה סכומים לא נכונים? מה קורה פה? לטיפולכם המסור והמהיר . אמי היא בוודאי לא הנפגעת היחידה. בתודה
מירה ניר בתה
עלבון ו סוג הנזק :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה