פרטי התלונה

תלונות משרד הבריאות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופת חולים כללית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
93461 ,םילשורי ,29 הקבר 'חר כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד משרד הבריאות, שר הבריאות שלום רב,
שמי מיכל בת 27 גרה בראשל"צ.
במדינתינו קיימות 3 קופ"ח גדולות אליהן בעצם "גדלנו" ללכת - כללית, מכבי ומאוחדת.
אני נמצאת בקופ"ח כללית מאז היותי תינוקת , בשנה האחרונה אני מרגישה ממש ממורמרת ומאוכזבת מהמתנהל במדינה ומרגישה כי לנו הצעירים אין למי לפנות ואיך לשפר את המצב ולכן החלטתי לכתוב לכם.
לצערי הינני סובלת כמו רובנו מהגב ומבעיות אורטופדיות ומכיוון שזה המצב שרובנו סובלים מהגב, נראה לי שכך הזלזול ברפואה ובמצב החולים, לי וגם לחבריי נאמר כי אין מה לעשות בנושא ונשלחתי לפיזוטרפיה.
במוקד קביעת התורים של קופת חולים נקבע לי תור חודשיים אחרי היום בו ביצעתי את קביעת התור.
כמו כן, פניתי עצמאית למרפאת רפואה משלימה של קופ"ח וקבעתי סט של טיפולים אותו ביטלתי לבסוף מכיוון שאין שם מספיק מטפלים, כשהייתי צריכה להזיז תור דחו לי אותו לסוף הסט ויצא שמשני טיפולים בשבוע שהרופאה ביקשה אני מבצעת אחד בחודש.
אשמח אם תקחו לתשומת ליבכם את המתרחש בקופות החולים, היום גם כתבתי תלונה על מכון הלב בראשון המשרת אותנו בו קבעו לי שני תורים את הראשון דחו והיום הגעתי לבדיקת הולטר ולא היה מכשיר.
לטפולכם וידיעתכם,
בברכה,
מיכל יניב
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן מענה ללקוחות קופת החולים ע"י פניה מ"גבוה" להנה פתרון נדרש :

משרד הבריאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה