פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר תביעות נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקוח היה זקוק להעדר תביעות . כאשר קיבל נודע לו שרשומה תביעה על שמו בחברת הביטוח .
לאחר בירור הסתבר שנעשה שיבוב לתביעה זו ובעצם לא שולמה התביעה באמצעות חברת הביטוח הישיר .
חברת הביטוח לא מצאה לנכון להנפיק אישור העדר מלא אלא חייבה את הלקוח בסכום שלם 980 ש"ח עבור יעוץ משפטי שלא היה כלל .(מברור עם היועץ המשפטי טען באוזני שיש להנפיק אישור העדר מלא ולא לחייב את הלקוח)
אני כסוכנת מנסה כבר יותר מחודש להגיע אל מנהל "המחלקה " תביעות בחברה . מחלקה של אדם אחד העובד בין השעות 0800 עד 1200. גם בין שעות אלו אינו עונה לטלפונים.
החברה לא נוהגת ביושר כלפי הלקוחות ולא מטפלת בדרך הנאותה .
ועוגמת נפש וביבוז משאבי אנוש וזמן סוג הנזק :
להוציא אשורים להעדר תביעות ולא ליגרום לאנשים לשלם פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
אלי האובן- ממונה פניו שם ותפקיד:
על סמך הנתונים בתלונה איני מוצא תביעה בחברתנו.
באופן עקרוני -חוק חוזה ביטוח מחייב את חברת הביטוח לרשום באישור העבר הביטוחי כל תביעה שבה הופעלה הפוליסה.(ללא קשר לנושא השיבוב).
תגובה:
באם תעבירו אליי פרטים מזהים נוספים(כגון מספר רישוי של הרכב או מספר תביעה או מספר תעודת זהות של בעל הפוליסה)אוכל להתייחס עניינית לנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה