פרטי התלונה

תלונות ביטוח ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועתי ונציגים רמאים נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אפעל 35,קרית אריה,פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
כל כך הרבה תלונות בחצי שנה שאני מבוטחת אצלם.
לפני שלושה חודשים התקשרתי לדווח על תאונה שלא באשמתי, נהג מונית פגע ברכב שלי מאחורה. הנהג נתן לי פרטים שגויים מלבד לוחית הרישוי שהייתה לי. החברה לא טרחה לברר אודות הנהג האמיתי וכל פעם שהתקשרתי לברר מה קורה עם התביעה, נאמר לי שיקח זמן כי צריכים לחקור ולגלות מי הנהג. אני בחצי יום עשיתי את על העבודה בשבילם ואחרי מספר טלפונים ובירורים הגעתי לנהג האמיתי. התקשרתי לדווח לחברה ורק אז התחילו לטפל בתיק שלי קצת יותר ברצינות. לאחר שנודע לי שהנהג הכחיש. לפחות 5 נציגים שונים ניסו לגרום לי מהרגע הראשון לתבוע את הפוליסה שלי במקום ללכת לתביעות קטנות. האינטרס שלהם כמובן שתתייקר לי הפרמיה בשלוש שנים הבאות. בנוסף הם טענו שאני לא יכולה לתבוע את חברת המוניות אלא רק את הנהג לאחר שהעלתי את גיסי שמבין בעניין פתאום הנציגה אומרת שזה כן אפשרי.. מעניין מאוד.התעקשתי שאני לא רוצה ללכת לתבוע את הפוליסה. שכנעו אותי ללכת למוסך בהסדר איתם בטענה שיוכלו לדחות לי את מועד פרעון הצ׳ק לפחות בחודש אבל כשהגיע רגע האמת פתאום אי אפשר לדחות את מועד הפרעון. ביקשתי שיבדקו שוב.. הבטיחו תשובה עד היום בבוקר וכמובן שלא הייתה תשובה . התקשרתי שוב ושוב ושוב אבל כמובן כל נציג מתנער מאחריות. שירות חרא. אף אחד לא יכול לחזור אליי אחרי ככ הרבה שיחות?!? כרגע המצב הוא שהצ׳ק צריך להיפרע עוד שלושה ימים ועדיין אין תשובה אם אפשר לדחות או לא.. כל כך לא הגיוני. החברה הזו לא יכולה לעשות כלום למעני אפילו דואר רשום של המסמכים שלי לא קיבלתי כי החלטתם לרשום לי מספר דירה אחר .. הכל מתעכב, שירות לקוי את אף אחד לא מעניין הלקוח. מאוכזבת מאוד ובקרוב אעבור לביטוח אחר כי אני פשוט מאוכזת!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות ממנהל פתרון נדרש :

ביטוח ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה